Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowicjusze vs mistrzowie etap 2, grupa 2 ( styl militarny)
Dziś poznacie kolejne stylizacje uczestników konkursu. Tym razem grupa II zaprezentuje swoje doll w militarnym stylu. 


Kto zwycięży tę walkę: nowicjusz czy mistrz?
Decydujcie! Na oddanie głosu macie 2 dni. Czas start!

Po lewo nowicjusze - po prawo mistrzowie




BRAK GŁOSOWANIA, tę walkę wygrywa walkoweren Najka.( Sei-chan. nie oddała pracy)

Zapraszam również do oddania głosów na stylizacje w grupach N i M

37 komentarzy:

  1. N-m-m, najka i missmiley. Ogolem wszystkie stylizacje oprocz najki mi sie NIE podobaja, styl militarny to nie hipsta hipsta yolo swag, a po niektorych pracach wlasnie to widac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekanie jest najgorsze xd

      Usuń
    2. Ty to masz miejsce zapewnione, a ja nie, bo wiem, ze przeciwniczka oddala :( Ciekawe jak na pokładzie przyjmą moją panią marynarz :c

      Usuń
  2. Tak dziwnie wygrać 'walkowerem', szkoda - ale dzięki.
    Zagłosowałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No lowiem trudno mi było oceniać, bo stylizacje są do siebie pobne. Zagłosowałam dokadnie tak samo jak Any w tych ostatnich ankietach też. Any dobrze napisała, że styl militarny to nie tylko hipsta, yolo i swag. Zdecydowanie stylizacja Najki najlepsza i najbardziej pomysłowa.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  4. N, M, M :D
    Ogółem dobrze, że nie robicie kolejnych castingów na miejsca osób, które nie oddały prac - to by spowalniało konkurs.
    Ukazanie styl militarnego na sd jest dośc ograniczone, bo admini raczej nie gustują w takich ubraniach.
    Tutaj w sumie w każdej stylce widac coś związanego z owym stylem, więc nie jest źle :)
    Z tymi swagami, yolo nie przesadzajcie, ale jeśli prace kojarzą się z hipsterami... To w sumie nawet dobrze, jeśli macie na myśli tych prawdziwych i kreatywnych.
    Czekamy na styl marynarski i grunge... To dopiero będzie zabawa!
    Z góry dziękujemy za wszystkie głosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy na myśli tą gimbaze w bluzkach moro

      Usuń
    2. Przecież gimby nie chodzą w bluzkach moro :o
      Obserwujac nasze miasto preferuja raczej cropp topy, bluzy przez glowe (najlepiej czarne z napisami, ktore sa bez sensu), obcisle czarne spodnie z wysokim stanem, bluzki z bialymi paskami na ramionach, a do tego wyprostowane wlosy oczywiscie xd

      Usuń
    3. poza tym, to, że niby hipsterki noszą bluzki moro, nie oznacza, iż nie możesz ich ubrać jeśli lubisz styl militarny... takie generalizowanie ludzi ;0

      Usuń
    4. Dzięki Anka, też mam moro jolo swag bluzkę. :l xd

      Usuń
    5. był czas chyba jeszcze przed air maxami na bluzki moro i parki, u mnie co 2 tak chodziła

      Usuń
    6. Jasne, że możesz, ale jeśli lubisz taki styl, a nie jesteś szarym gimbuskiem to raczej nie ubierzesz do tego air maxów, balerinek czy innych tego typu butów, które nijak tam pasują i spodni typu sexi rureczki np. fioletowe, pomarańczowe

      Usuń
    7. Ta wasza rozmowa jest troche bez sensu bo każdy ubiera się tak jak mu się podoba i mówi się:,,o gustach sie nie dyskutuje" Ja raczej patrze na czy to ładnie wygląda a nie czy jest teraz modne i czy każda dziewczyna tak chodzi bo to już nie jest moda i styl tylko podążanie za tłumem. ;) Miłego dnia.

      Usuń
  5. Wszędzie mistrzowie. Na dole magdozaurus i miss_miley_van :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. N, m, m. Potem Najka. i miss_miley_van.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam :)
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  8. W pierwszej n, potem m, no i n ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. m,m,m no i Najka walkowerem nie rozumiem niektórych stylizacji ...

    haniusia97

    OdpowiedzUsuń
  10. n, m, n, najlepsza missjula20105 i jej przeciwniczka miss_miley_van
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że będzie znowu taka sama niespodzianka- wszyscy przejdą xd
    Jestem pewna, że nikt na mnie nie zagłosował, takiej brzydkiej stylizacji jeszcze chyba nie zrobiłam ;(

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz zawsze lepiej przegrać ze stylizacją, którą uważa się za brzydką, niż ze stylizacją, którą uważasz za dobrą...

      Usuń
    2. Jestem raczej zdania "Lepiej cieszyć się własną stylizacją i mieć czyjeś zdanie w *****, w końcu to 'ja w tym chodzę' niż użalanie się typu, pewnie przegram, nikt na mnie nie zagłosuje" :)

      Usuń
    3. No niby tak, ale wiesz to w końcu konkurs i inni głosują więc tu chodzi o to żeby innym się podobało. No i ja się nie użalam tylko widzę jak jest...

      Usuń
    4. Nie piszę że Ty się użalasz, po prostu, wiara czyni cuda, a głosy na litość, bądź za nick nie mają sensu. : )

      Usuń
    5. Nie, no głosów na litość to ja nie chcę. Tylko się dziwię swojemu gustowi, mam całkiem inny niż wszyscy, to co mi się podoba nie podoba się innym i na odwrót, to właśnie sprawia, że nigdy nic mi się nie udaje wygrać :( No cóż jak widać tak pozostanie.

      Usuń
  12. n, m, n (w ostatnim miałam dylemat). Najlepszą stylizację, moim zdaniem wykonała ...Yellow...
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam ale ja nie zdradze na co! C: Mam nadzieje, że dobrze :D

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  14. N M M :)
    W czwartek będzie moja grupa, aż się boję :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najka. i Regian 1321
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowicjusz tylko w pierwszej bitwie, reszta mistrzowie. Najlepsze bliźniaczki i magdozaurus.

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obydwie mi się podobają
    2. M
    3. Tutaj także nie wiem na kogo zagłosować

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!