Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or not

Ocena stylizacji diana_ona
Mary__Jane: nie lubię tego blazera, bo dodaje doll kilogramów. Tutaj też trochę nabroił, bo gdyby go zdjąć to byłoby ładnie. Dodałabym jeszcze jakiś złoty pasek. HOT/NOT
FantasticLove2: Dla mnie za dużo się tu dzieje, zmieniłabym naszyjnik na jakiś delikatniejszy, a spódnica ecri. Chociaż nie jest źle daję HOT/NOT
Avril_EmoPunk: W tej stylizacji twoja lalka wygląda jak pani po 40 z nadwagą. Po 1. u mnie kwiaty to temat ciężki, naprawde rzadko się zdarza żeby coś z tym printem mi się podobało, tutaj niestety wyszło źle. Po 2. Ten płaszcz jest takiii wielkiii. W połączeniu ze spódnicą wygląda koszmarnie. No i do tego założyłaś moje ulubione buty, w dodatku źle ;/ NOT

Ocena stylizacji naturalgirl222
Mary__Jane:  Blazer wygląda lepiej niż w stylizacji wyżej, ale i tak zmieniłabym go na coś mniej obszernego. Ogólnie: podoba mi się. HOT
FantasticLove2:  Chyba najlepsza stylizacja z całego postu. Wszystko fajnie pasuje i nie jest przesadzone daję HOT
Avril_EmoPunk: Oj tak, tutaj ten blazer bardzo mi się podoba. Raczej nie ma do czego się przyczepić. HOT

Ocena stylizacji Sweetka123
Mary__Jane:  kolorystycznie wszystko się zgadza i cieszę się, że nie stworzyłaś kolejnego nudnego outfitu, ale poszalałaś z fakturami. Jedyne co bym zmieniła to pasek i buty. HOT/NOT
FantasticLove2: Outfit utrzymuje ślę lekko sportowo więc zmieniłabym naszyjnik, który jest elegancki. Coś dalej mi nie pasuję, ale dokładniej mnie jestem w stanie stwierdzić. HOT/NOT
Avril_EmoPunk:  Dobrze to wszystko razem wygląda, jednak naszyjnik bys mogła zmienić. HOT/NOT

Ocena stylizacji sylwia77777
Mary__Jane: fajny, codzienny look. Podoba mi się kolorystyka i podstawy. Zmieniłabym jednak dodatki, bo wydają się zbyt eleganckie do streetowej stylizacji. HOT/NOT
FantasticLove2: Stylizacja jest prosta ale, torebka jest zbyt elegancka do całej stylizacjiHOT/NOT
Avril_EmoPunk: A tutaj bardzo mi się podoba. Chociaż widziałam pełno podobnych stylek z tą bluzką to daję HOT

18 komentarzy:

  1. Pierwsza not, reszta hot. Myślę, że te oceny to powinny zawierać więcej niż 1 krótkie zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. ładne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  3. 1- Jakość zdjęcia wszystko psuję, także nie lubię tego blazera, nie podoba mi się NOT
    2- Jest lepiej, ale ten blazer także psuję stylizację, ale daję HOT
    3- Nie jest aż tak zła, ale coś mi w niej nie pasuję, dla mnie jest to HOT/NOT, więc powstrzymam się od głosu
    4- Na pierwszy rzut oka wszystko OK. Ale ja niczego nie przepuszczę, srebrny naszyjnik i złote elementy na torebce, NIE ! Jest to najgorsze połączenie jakie może być. NOT

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Srebro i złoto nie musi być super-hiper-okropne w połączeniu ;w; Tak samo zazwyczaj mówi(ło) się o paskach i kropkach, ale to już zostało wiele razy udowodnione, że się da.

      Usuń
  4. Całkiem ładne stylizacje.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  5. 1- Jakość screena jest tak samo słaba jak stylizacja. Not
    2- Bardzo ładna stylizacja. Podoba mi się tutaj dodanie czerwonej torebki i czerwonych butów. Hot
    3- Chyba pierwszy raz widzę ten blezer w połączeni z spódnicą. Całość mi się bardzo podoba. Hot
    4- Od podobnych stylizacji jest nardzo wiele na Stardoll, więc powstrzymuje się od głosu. Hot/Not
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Stylizacja nie była by taka zła, ale nie podoba mi się w niej ten płaszcz i bluzka. Wsystko razem też nie wygląda (moim zdaniem) dobrze- niestety daję Not.
    2.W stroju naturalgirl222 nic bym nie musiała zmieniać, chętnie ubrałabym tak swoją doll- zdecydowanie Hot!
    3.Hmmm, niby wszystko pasuje kolorystycznie, ale zdjęłabym pasek ze spódnicy i zmieniłabym torebkę- daję Hot :)
    4.Tutaj daję Not. Stylizacja po prostu nie podoba mi się.
    Uff... ale się napisałam. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam moimi ocenami ;p

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się chyba tylko ostatnia stylizacja, inne nie przypadły mi do gustu.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są śliczne ale w pierwszej mi coś nie gra
    agentmonia

    OdpowiedzUsuń
  9. zagłosowałam :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza HOT
    Druga HOT
    Trzecia NOT
    Czwarta HOT
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam, ale wcześniej i juz nie pamiętam XD

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze to żadna nie wpadła w moje gusta, toteż wszystkim dałabym raczej not

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!