Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza JestemKimJestem
Na początku chciałam przeprosić, że tak długo musiałaś czekać na metamorfozę. 
Przed : Twój strój podoba mi się, chociaż mając tyle ubrań w szafie mogłaś ułożyć coś lepszego. 
Po : Miałam trudny wybór, bo na prawdę masz sporo ubrań.
Zrobiłam dwie stylizacje, sama nie wiem która lepsza. 




Teraz czas na makijaż 
Przed: Nie przypadł mi do gustu Twój kształt twarzy. Jest taki... workowaty.
Makijaż podoba mi się. 
Po : Masz naprawdę sporo kosmetyków. Pierwszy raz robiłam metamorfozę mając taki wybór.
 Nie wiem czy się popisałam. Zrobiłam tak lekki makijaż że prawie go nie widać.
 Najpierw nałożyłam różowy cień, a później żeby go rozjaśnić beżowy. Ust prawie nie zmieniałam.



Podoba Wam się ? Oceńcie sami, śmiało, czekam na krytykę.
Wybaczcie, ale ostatnio jakoś nie mam weny na stylizacje itp.
Humor mam zepsuty, może to dlatego że już w poniedziałek szkoła ?


3 komentarze:

  1. Ładnie , Ładnie przed i po.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są prześliczne ! :) Makijaż też ładny i przed,i po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za metkę, cieszę się, że się wam podoba;) A co do tej mojej stylizacji, to niestety nie miałam weny i na szybko się ubrałam:) Metka wyszła śliczna! Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!