Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
prezentacja- krok po kroku
Jak zauważyliście bardzo dużo osób ma kolorowe prezentacje na swoim koncie stardoll. 
Wiele osób pyta jak to zrobić?
Otóż jest taka strona 
Wchodzimy na nią, jak nam się otworzy strona po prawej stronie u góry mamy;
to co zaznaczyłam na czerwono znaczy załóż konto
klikamy i rejestrujemy się.
Jeśli potrzeba wchodzimy na pocztę i klikamy w link aby aktywować .
Gdy rejestracja się powiodła możemy się zalogować:)
Na początek wybrałam coś łatwego:) w najlepszych notowaniach


przeglądam w dół kolorowe napisy


wybrałam  taką prezentację:

Może Wam się nie podobać, ale uważam,
 że jest łatwa dla początkujących do zrobienia.
Możecie na niej przećwiczyć:D
Klikamy get code tam gdzie zaznaczyłam kółkiem na czerwono

teraz pora aby zaznaczyć-skopiować kod 
klikamy po lewo select all code
tekst zaznaczy nam się , więc myszką kopiujemy!

otwieramy stardoll , wchodzimy w prezentację -edytuj
 klikamy wklej i wklejamy zaznaczony kod
nie przejmujcie się, że w prezentacji
pojawi się taki kod
klikamy ZAPISZ! 
w prezentacji pojawi się cos takiego

Nie załamujcie się, jesteście na dobrej drodze:)
Ustawiamy myszkę za pierwszą literą ( w pierwszym rzędzie)
i piszemy co chcemy: np.
Mam na imię Kasia
Teraz pora napisać coś w drugiej i kolejnej linijce
Wchodzimy w drugą linijkę
za pierwszą literą drugiej linii piszemy swój tekst
idziemy do następnej linijki
Znów musimy za pierwszą literą kolejnej linii wpisać to co chcemy
Ja wpisałam :
Uwielbiam modę
Muzykę 
i Stardoll
Zagłosuj na mnie 5/5
Teraz usuwamy niepotrzebne litery 
Jeśli mamy już wszystko dobrze napisane 
koniecznie zapisujemy w prezentacji
klikamy zapisz
GOTOWE.
Możesz cieszyć się kolorową prezentacją:)
Mi wyszła taka:

Podobnie postępujemy z innymi czcionkami!
Zrobi ktoś taką prezentację?
Warto przećwiczyć, będziecie dumni z siebie jeśli się Wam  uda:)


7 komentarzy:

  1. Jest na to łatwiejszy sposób...

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy zapisuję jeszcze jest ok, ale gdy odświeżyłam - Czarne tło zniknęło

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    Zazdroszczę niektórym pięknych prezentacji :) niestety jestem za leniwa żeby zrobić tyle kroków w tworzeniu:( najchętniej to bym dała komuś żeby stworzył mi takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już troszkę zrobiłam ale czeka mnie więcej pracy ;)

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna instrukcja. Ja swoją prezentację, a raczej jej szablon zrobiłam już tak dawno temu, że może ciekawie byłoby dodać jakieś inne efekty ;) Choć jak próbowałam niedawno zrobić pewien "odjazdowy" efekt zaczęło się "sypać" ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już zrobiłam sobie taką prezentację, znałam ten link. Ale fajnie, że o tym napisałaś, bo wiele osób nie wiedziało o tym:) Jam mam po prostu Zuza/ 1*/ POLAND i zdjęcie mojej doll :D Miałam dłuższą, ale znudziła mi się i zrobiłam taką zwyklutką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że o tym napisałaś. Przyda się.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!