Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Moda w realu i na stardoll
Dziś druga część nowości o modzie. Lato się kończy, i już niedługo jesień.
Pomyślałam że warto było by wiedzieć co tej jesieni będzie modne.
Przeglądałam wiele serwisów i zdjęć z wybiegu. 
Najpierw chciałam pokazać Wam torebki. 

Zdjęcie poniżej przedstawia tak zwaną 'workowatą' torebkę.
Mi bardzo się one podobają, nawet ostatnio zakupiłam sobie taką.  
Tutaj widzimy torebkę w różne wzory i kolory. Co prawda, odróżnia się, 
ale jak dla mnie za bardzo kolorowo.


Niebieska kopertówka i jej odpowiednik na stardoll . 


Takie torebki, jak dla mnie wyglądają śmiesznie. 
Szczerze mówiąc to nie pokazałabym się z takim futrzakiem :D



Pokazałam Wam cztery rodzaje torebek, teraz czas na ubrania.

Najpierw peleryna. Pasują do nich wszystkie wzory i kolory. 
Całkiem dobrze wygląda jeśli ubierzemy do niej wąskie spódnice czy po prostu rurki.
Cechą charakterystyczną każdej jesieni są odważne kolory, takie jak pomarańcz.
Na zdjęciu pomarańczowa sukienka, ale można też dodawać
 różnego typu dodatki w odcieniach liści. 


Uwielbiam lata 60. Sukienki w groszki, kwiaty i kolorowe podkolanka.

Nie tylko na stardoll, ale też w realu uwielbiam styl gotycki. 
Czarne sukienki z czerwonymi dodatkami robią naprawdę dobre wrażenie. 


No i oczywiście futro.  Na stardoll całkiem ładnie wygląda, 
ale nie przepadam za nim w realu .




5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne w realu i w stardoll.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pierwszą torebkę,na pewno ja sobie kupię na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zgadzam się wiką niką-jest ładnie i w realu i na stardoll.
    Bardzo ładna jest pomarańczowa sukienka PPQ.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza z Miss Sixty jest cudowna :D . Ta z Original Future trochę różni się od tej w realu tak samo z resztą niebieska kopertówka .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. http://pl.ioffer.com/i/chybienie-sze%C5%9B%C4%87dziesi%C4%85t-bielu-kobieta-modeluje-du%C5%BC%C4%85-truskawki-t-koszula-201468310
    Taka sama bluzka jest na stardoll na ostatniej stronie Miss Sixty :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!