Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
kolorowa prezentacja
Wiele osób pyta mnie na stardoll o te kody więc postanowiłam dziś
 dodać kilka gotowych do wklejenia w prezentację.
Jeśli chcesz w swojej prezentacji umieścić coś takiego 


skopiuj poniższy kod:

Następnie zapisz w prezentacji. 
Teraz edytuj ją 
za pierwszą literą wpisz to co chcesz aby znalazło się w tej ramce.
Ja napisałam właśnie 
Vote me MSW
niepotrzebne litery po prostu usuń
gotowe:)

A teraz taka czcionka

 Zapisz...edytuj ją i napisz co chcesz .
I jak dajecie radę?

Z tą -kolejną prezentacją możesz mieć mały problem, 
ponieważ po zapisaniu musisz zakreślić całość tak jak do skopiowania
 i podświetli Ci sie nazwa strony www. 
Musisz ją usunąć oraz wszystkie małe wyrazy poza nią . 
Jeśli już to zrobisz będziesz się cieszyć :D



kod do prezentacji;

KODY pochodzą ze strony wittyprofiles.com
TUTAJ znajdziesz moje instrukcje
Szukać Wam jeszcze czegoś czy sami dacie radę?

4 komentarze:

  1. Dzięki skorzystam >.<

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę jeszcze coś dodać do mojej prezentacji. A jest tyle do wyboru :).

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki przydało się.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!