Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
loteria - rozstrzygnięta
Przepraszam za małe opóźnienie, ale już się streszczam 
i podaję wyniki tej : LOTERII



ROZSTRZYGNIĘCIE:
1.karolusia22 - nr.31                                                                 13. EZorro - nr.26
2.AndreSilver - nr.24                                                                14. Kieara126 - nr.2
3.nitka96 - nr.37                                                                        15. andzik1234 - nr.43
4.carmenitta - nr.5                                                                     16. Domi_88 - nr. 36.
5.aniaSz.- nr.11 =SuperlaskaLove2                                           17. MissGirls150 - nr.22
6.1kw - nr.  14.                                                                          18. Babynowyoudo - nr. 9
7.solastalgic - nr.39                                                                   19. MyMelisaWhite - nr. 20.
8. cccmamba5 - nr.32                                                                 20. NewElizaphetOne - nr.12
9. demiada9 - nr.7                                                                      21. karcia309 - nr.42
10. 4 sweetface4 - nr.44                                                             22. JestemKimJestem - nr.30
11.KAKUSS89 - nr.1
12. BLACKLadySilver - nr.40

Już wystawiam rzeczy w bazarku.:) chwilka! JUŻ :D
dojdą jeszcze buty z nr.22 dlaMissGirls50 
oraz szal HB nr.24 dla AndreSilver 
( musi ktoś odebrać coś z najniższej półki)
EDIT -zostały dołożone pozostałe rzeczy
He he pominęłam jedną osobę, ponieważ nie mogłam znaleźć jej w wyszukiwarce
ale już wszystko naprawione!

Miałam nie lada problem z rozstrzygnięciem w ten sposó, aby każdy był zadowolony.
Najwięcej osób zgłosiło się do nagród z numerami: 1,5, 24, 30, 32, 39, 43
Rzeczy zostały przydzielone w ten sposób aby każdy był zadowolony!
osoby pod nr.6, 16, 19 otrzymały rzeczy ,
 których nie wymieniły lecz myślę, że będą zadowoleni.

Proszę o odbiór rzeczy! 
Nagrody rzeczowe przepadną po wycofaniu ich po 3 dniach przez system Stardoll
Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni :)

8 komentarzy:

  1. Ojej jaka fajna loteria była, no cóż przegapiłam ją ale za to gratuluję wszystkim szczęśliwcom którzy brali udział;)))

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  2. o! dziekuje bardzo za wygrana :) i gratuluje reszcie
    Kieara126

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim! A Ty Iwonko, oj chyba się wykosztowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z loterią jest/był bardzo dobry .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście brałam udział, wygrałam płaszczyk HB:) Jest śliczny, dziękuję bardzo! Super loteria była! Zdąrzyłam w ostatniej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciu bardzo dziękuję.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim :)) Nagrody bardzo fajne,wezmę udział w następnej loterii,bo w tej nie zdążyłam.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!