Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paznokciowe szaleństwo cz.1
Witajcie wczoraj wpadłam na fajny pomysł więc go zrealizowałam 
i co dwa tygodnie w środę będę wrzucała
2 filmiki jak wykonać ciekawe wzorki na paznokcie  :)
Miłego oglądania :)
                                                              Sposób 1:)
Gazetowe paznokcie prosty sposób ja sama sobie takie robię tylko że , ja używam spirytusu salicylowego i czekam 30 sek. aż odciśnie się mi wzorek ;) polecam
Sposób 2:D

Jak zrobić na paznokciach Pepe pana dziobaka ? zobaczcie
Ja osobiście jeszcze tego nie próbowałam ale polecam wam ponieważ to jest łatwy sposób na ciekawe paznokcie ^_^
Kolejny odcinek za 2 tygodnie w środę :)

6 komentarzy:

  1. Naprawdę wspaniałe! Podoba mi się gazetowy wzorek i już lecę do sklepu po pradawną gazetę zwaną dziennikiem...

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,świetne pomysły !! :) Myślę,że skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny temat. Niestety jestem osobą leniwą i jak mam malować paznokcie to robię to w jak najprostszy sposób, choć czasem "zaszaleję" z jakimś wzorkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW , boskie! Napewno zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nikitaposh1
    Uwielbiam pomalowane paznokcie , dzień bez pomalowanych pazurków to dzień stracony . Muszę przyznać że tego gazetowego wzorku jeszcze nie robiłam , lubię jednokolorowe ale zaszaleję !!!! pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh, właśnie na moich paznokciach jest 1 wzorek, z gazety;) przedwczoraj zrobiłam, znalazłam gdzieś ten sposób i jest naprawdę super! Wygląda rewelacyjnie, polecam!

    A co do 2 wzorku, też jest śliczny, pomysłowy i b. ładny, z pewnością go zrobię;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!