Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybór dnia
Dzisiejszym wyborem dnia został lakier do paznokci ze sklepu Polished.
Mi bardzo się podoba, ale go nie kupię bo kosztuje 17 sd. 

A tak prezentuje się na dłoni :


Do tego zrobiłam kolorową stylizację. 
Mam wrażenie że trochę przesadziłam, ale oceńcie sami.  
Ten pasek jest trochę za krótki, ale lepszego nie znalazłam.


Top - tingeling
Spódnica - Voile
Pasek - Pretty n' Love
Rajstopy - Pretty n' Love
Buty - tingeling
Kolczyki - Riviera


Podoba Wam się ?

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne ale naprawdę drogi lakier!

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, fajny ale drogi. Stylizacja ciekawa ale jak dla mnie zbyt kolorowa, mam wrażenie, że niektóre kolory się "gryzą" ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier cudowny , ale mnie nie stać. Stylizacja pomysłowa jednak trochę za dużo , może jakby nie te rajstopy byłoby lepiej. Poza tym wszystko ładnie. Fajnie wycięłaś ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier bardzo mi się podoba,chciałabym taki mieć,ale niestety muszę się zgodzić z wika nika -jest bardzo drogi.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!