Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Co myślisz o sklepie...
Wprowadzimy na blog kolejną nowość. 
Co tydzień będę recenzować różne sklepy ze Starplazy i SutieShop'u.
Mam nadzieję, że to wam się spodoba.
----------------------------------------------------------------------------

Dzisiaj zaczniemy od Sklepu Wild Candy.


Sklep ogólnie nie jest drogi i większość ciuszków z niego jest za starmonety.
Ubrania z niego to głównie wybrane projekty użytkowników.
Nadają się na prawie wszystkie okazje.
Ceny wachają się od 150sm do 56sm
Najbardziej podoba mi się ta sukienka:


Kosztuje 150sm.
Według mnie najbrzydszą rzeczą tego sklepu jest z kolei ta sukienka:


Też kosztuje 150sm.
Jest za ciemna i na doll brzydko się prezentuje.



Ogólnie: Sklep jest tani, a ubrania z niego nadają się na różne wyjścia.

4 komentarze:

  1. Zgadzam się,świetny komentarz o sklepie :) Zgadzam się z autorką artykułu-pierwsza sukienka jest bardzo ładna,a druga to totalne dno :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na cylkl artykułów.
    Osobiście, rzadko zaglądam do tego sklepu, choć kilka drobiazgów z niego mam. A sukienki o tym kroju (skoro jest taka możliwość)chyba wolałabym zaprojektowć sama... gdybym projektowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    Jakoś ten sklep nie jest w moim guście . Raczej tam nie zaglądam , dla mnie mogą go zamknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta druga to tragedia . Ta pierwsza średnio mi się podoba ale jest o wiele lepsza od poprzedniej .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!