Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza missmariksza
Dzisiaj się troszeczkę zdziwiłam, gdy weszłam sprawdzić,
kto się zgłosił do metamorfozy.
Nasza redaktorka naczelna - missmariksza.

To zaczynamy!

Na początek strój:

       

Przed: Jest tak elegancko i również modnie.
Po: Kochana, masz naprawdę świetnie ciuszki w szafie.
Miałam problem z doborem, ale postawiłam na lekkość i delikatność.

A teraz makijaż:
-Przed   Po-

Przed: No co tu powiedzieć? Według mnie
jest trochę za ciemno i smutno.
Po: Podniosłam ci niektóre części twarzy.
Zmieniłam kolor włosów na jaśniejszy.
Makijaż zrobiłam odważniejszy, dałam róż na policzki i pomalowałam usta


Mam nadzieję, że metamorfoza wam się spodobała.
Zapraszam do komentowania!

12 komentarzy:

  1. Cudny make-up .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest fantastyczny ale stylizacja też!

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolino- DZIĘKUJĘ! Wykonałaś fantastyczny makijaż mojej lali, ja nigdy nie mam na niego czasu. Lubię takie usta, też czasem nakładam w podobny sposób tą szminkę:) Tą fryzurkę też lubię, którą mi wybrałaś i kolor oczywiście. Hmm...powiedziałabym, że w nowym wydaniu moja doll wygląda o wiele młodziej. No i te oczka rewelacja! Ja miałam takie cienie? :D JESZCZE RAZ DZIĘKI !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och...nie napisałam nic o stylizacji. Mogłabym powiedzieć, że wiesz co lubię. A więc taki fason spodni czy też leginsów. Buciki - rewelacja! Tunika i narzutka w moim stylu również! BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, proszę nie traktować mojej wypowiedzi złośliwie ale jakoś Doll przed metamorfozą lepiej mi się podoba, zbyt wysoko uniesione są brwi w tej "po" no i ten kolor włosów zupełnie mi tu nie pasuje. Przepraszam jak uraziłam autorkę metamorfozy ale jestem obiektywna. Pozdrawiam;)))

    Chiczuzka

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać że ''Iwonka'' po metamorfozie zupełnie nie przypomina mi tej którą tak bardzo lubię więc wybieram pierwszą wersję ale nie oznacza to że druga odsłona mi się nie podoba. Makijaż wyszedł śliczny, świeży i dziewczęcy. Z chęcią umalowałabym tak dotychczasową Missmarikszę:) Jeżeli chodzi o strój wyszedł świetnie widać że w guście pani redaktorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podobają się obie wersje ubioru Redaktorki :) Fryzurka pasuje mi bardziej 'przed',ale bardzo podoba mi się makijaż 'po' :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    Bardziej podoba mi się wygląd missmarikszy przed niż po .

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja uważam, że twarzyczka dollki Iwonki przed jest lepsza, wszyscy ją taką znamy :) Po jest za duża rewolucja ;) a najbardziej zmieniają ją podniesione brwi.
    Jeśli chodzi o ubiorki oba są doskonałe! Przed super jest ta spódniczka do białego żakietu, bluzeczka i butki idealne a ozdobna torebka jest jak wisienka na torcie:) Po - super zestawienie kolorów i równie eleganckie wrażenie ogólne. Czarne legginsy pięknie wydłużają nogi i rozdzielają beżowy kolor. Super butki i również torebka (jak w poprzednim ubiorku) są ozdobą stroju.

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie missmarkisza jest śliczna przed, jak i po. Stylizacja przed bardzo mi się podoba, a dzisiaj, gdy ją odwiedziłam, okazało się, że bluzka pod marynarką jest zrobiona ze spodenek i paska! Naprawdę rewelacja. Po również jest ślicznie, w jej stylu. Bardzo mi się podoba. Makijaż przed jest troszkę ponury, ale fryzurka jest śliczna, tylko gdyby była jeśniejsza. Makijaż po jest cudowny! Super połączenie kolorów, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna metamorfoza.Istotnie Doll wygląda po niej lepiej.Bardzo ładnie wykonany makijaż i przepiękna stylizacja. Torebka idealni pasuje do bluzki jak i do butów,a spodnie ładnie komponują z jasnością stroju.
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż fajny, z tym, że to już nie jest missmariksza, stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!