Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wybór dnia + stylizacje
Nowy HB, bransoletka z ćwiekami ze sklepu Fallen Angel została dzisiejszym wyborem dnia.
Jej koszt wynosi 9 sd. Myślę że warto ją kupić.  Doskonale pasuje do stylizacji w stylu grunge
Dawno nie układałam stylizacji do wyboru dnia, więc dzisiaj przygotowałam dla Was dwie.

Kurtka - tingeling
T-shirt - Killah
Buty - Fallen Angel
Rajstopy- Fallen Angel
Spodenki - Killah 
Pasek - Fallen Angel
Bransoletka - Fallen Angel

Teraz druga stylizacja, zdecydowanie w stylu grunge.
 Wszystkie rzeczy starałam się dobrać aby pasowały do tego stylu, czyli koszula w krate, 
obcisłe rurki czy duże torby. 
Niestety w starplazie znalazłam tylko 2 nadające się koszule, 
więc nie miałam sporego wyboru.


Koszula - Bonjour Bizou
Spodnie - Killah
Buty - Evil Panda
rękawiczki - Fallen Angel 
Torba - Archive 
Tatuaż - Evil Panda 
Okulary - Spectacular

Dodałam jeszcze kolczyki na wargę, ale słabo je widać.
 Mam nadzieję że się spodoba. 

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje ! Ogromnie podoba mi się pierwsza,ale druga tez jest świetna ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardziej podoba się druga . Ma coś w sobie. Chociaż użyłabym tej bransoletki w trochę mniej grunge'owej stylizacji ;).

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!