Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ubierz się jak gwiazda.
Pomyślałam, że na blogu można wprowadzić jakąś nowość.
Co 2 piątek będzie się pojawiał post poświęcony 4 stylizacjom gwiazd
z rzeczywistości i na stardoll.
-----------------------------------------------------------------------------------------

W tym tygodniu króluje Rihanna.
Pokaże wam jej 4 stylizacje.

Nr.1 Elegancja.
W tej stylizacji Rihanna i moja doll są eleganckie i ubrane 
jak np. na rozpoczęcie roku szkolnego :)

              

Bluzka: Pretty n' Love - 50sm
Spódnica: PPQ - 20sd
Buty: BonjourBiozu - 75sm

Całość: 125sm i 20sd.


Nr.2 Odlot.
Tutaj Rihanna przypomina mi kogoś z kosmosu.
Więc postanowiłam tak odlotowo ubrać moją doll.

        

Sukienka: It Girls - 13sd
Buty: Bonjour Biozu - 50sm
Okulary: Spectacular - 40sm

Całość: 90sm i 13sd


Nr.3 Luz.
Rihanna ubrana jest na luzie,
i wygląda przy tym zjawiskowo.

             
                
Żakiet: It Girls - 84sm
Bluzka: Basics - 35sm
Spodenki: Rio - 40sm
Rajstopy: MissVX - 6sd
Buty: Fallen Angel - 40sm
Okulary: Spectacular - 40sm
Czapka:  Rio - 10sm

Całość: 249sm i 6sd

Nr.4 Luz/Elegancja
Tutaj miałam problem z określeniem stylu.
Rihanna ubrała się trochę na luzie, a trochę elegancko

                

Bluzka: Basics - 40sm
Żakiet: Windows On The World - 70sm
Spodenki: Rio - 50sm
Rajstopy: Basics - 38sm
Buty: Pretty n' Love
Torebka: Voile - 5sd
Okulary: Spectacular - 40sm
Naszyjnik: Glam'rus - 8sd

Całość: 200sm i 13sd


Za tydzień pokaże jak ubrać się w stylu Seleny Gomez.
Mam nadzieje, że ten post wam się spodobał.
Czekam na opinie.

5 komentarzy:

  1. Śliczne są te stylizacje, są naprawdę bardzo podobne to tych realnych. Miałaś z tym świetny pomysł, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tymi stylizacjami!

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł jest genialny! :) Już czekam na więcej stylizacji :) Te wyszły Ci bosko-są śliczne i bardzo podobne do stylizacji Rihanny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow,bardzo podobnie wystylizowana doll!Zupełnie jak gwiazdy na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Wyglądają prawie tak samo jak stylizacje Rihanny :D.
    ]
    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!