Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zakładka "Miss Stardoll World:
Dzisiaj w zakładce "Miss Stardoll World" możemy znaleźć
informacje dotyczące konkursu



Pojawiły się także nowe oferty doładowań.
Ja chyba kupię jedną z nich


Admini dodali także 3 nowe darmówki.
Są identyczne jak w tamtym roku, tylko kolor inny.
Z różowego zmieniły się na niebieski.


Możemy także "wypromować" swoją dolkę.


Warto jest też zajrzeć do sklepu związanego z konkursem.


A o to nagrody za: I, II i III miejsce


Za I miejsce jest realna Tiara dostarczona do naszego domu oraz Aparat Cyfrowy.

Mam do Was pytania:
Czy macie zamiar coś kupić?
A może będziecie się promować?

3 komentarze:

  1. Cudne nagrody *.*

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie podoba mi się tegoroczna edycja MSW,niebieski to mój ulubiony kolor :) Nagrody są boskie ! Sama chciałabym zostać MSW,ale wiem że :po pierwsze,totalnie nie zasługuję :) A po drugie nie mam szans,tu trzeba umieć się promować no i mieć ładne konto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    kupiłam tylko bransoletę bo reszta zdaje mis się troszkę tandetna , promować się nie będę i NIE BIORĘ UDZIAŁU W TYM SHOW !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!