Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Oceń stylizację nr.3 + loteria 25 sd
Czas na nasz stały cykl " Oceń stylizację, powiązany z loterią 25 sd"
 Kochani nasz sponsor ostatnio był zadowolony, że chętnie ocenialiście tą stylizację .
Więc jest z nami i ta loteria jest znów sponsorowana 
( sponsor zastrzega sobie publikacje jego nicku.
My bardzo dziękujemy za wsparcie naszego bloga! )
Dziś mamy ocenić tą gwiazdę:

Czy Selena Gomez jest atrakcyjnie ubrana. ?
                                                      


Aby wziąźć udział w loterii należy:
-być obserwatorem naszego bloga !
- skomentować/ ocenić ubiór Seleny Gomez w komentarzu poniżej !
(podając swój nick ze stardoll)

Ze zgłoszeń zostanie wylosowana jedna osoba, która otrzyma 25 sd
edit : osoba NSS otrzyma artykuły do wnętrza w tej kwocie:)
Loteria trwa do 30 sierpnia,
wynik loterii już 31 sierpnia:) xoxo
EDIT: DODAWANIE KOMENTARZY ZOSTAŁO ZAMKNIĘTE


8 komentarzy:

  1. Selena jest ubrana poprawnie. Według mnie trochę lepiej by było gdyby dodała trochę koloru.Ogólna ocena to 6/10



    marti08marti

    OdpowiedzUsuń
  2. Selena często ubiera się w sam raz więc zacznę pisać o stroju.
    Elegancka i kobieca stylizacja w sam raz.Klasyczny żakiet ,szara bluzka w połączeniu z czarną winylową spódnicą oraz błyszczącym srebrnym paskiem i stylowymi wykrajanymi butami wygląda świetnie.Wszystko to podkreśla talię
    i również wspaniale się komponuję ze sobą.Bardzo mi się podoba ta stylizacja i dlatego daję jej 8,5/10

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  3. Selena jest ubrana... powiedziałabym poprawnie, ale nic szczególnego nie porywa mnie w tej stylizacji. Mogła dodać coś bardziej wyróżniającego się np. buty, które by znacznie ożywiły cały strój :) ogólna ocena: 3,5/5
    Kieara126

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie podoba mi się. Każdy kto mnie zna wie, że lubię takie zestawienia typu czarna elegancja. Bluzeczka i pasek są super. Kilka drobiazgów bym poprawiła ale tu napiszę tylko o jednym, dałabym inną torebkę, może w jakimś ożywiającym całość kolorze albo przeciwnie elegancką czarną z jakimiś drobnymi błyszczącymi kolorowymi(lub metalowymi) akcentami.
    Moja ocena 7,5/10

    jarix7

    OdpowiedzUsuń
  5. Młoda gwiazda wybrała bezpieczną opcje. Jednak wydaje mi się , że trochę ją to przytłacza. Na tym zdjęciu wygląda na niższą co najmniej o 5 centymetrów. Może mi się wydaje dlatego , że zgięła nogę? Nie wiem. Zawsze odpowiednia i modna czerń przypadła mi do gustu. Metaliczne dodatki to dobry wybór. Pasek wygląda jak prawdziwe szkiełka! Po prostu cudowny. Ta stylizacja jest bardzo ładna jednak nie pasuje za bardzo do Seleny (tak mi się przynajmniej wydaje). Również nie przepadam za nią. Daje jej 8/10.

    OdpowiedzUsuń
  6. NewElizaphetOne - zapomniałam dodać nicku, tak długo zastanawiałam się nad opisaniem Gomez xd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się stylizacja Seleny,zwłaszcza pasek i spódniczka.Gwiazda ładnie wygląda w tej stylizacji.Choć może byłoby lepiej,gdyby ubarwić stylizację kolorowym dodatkiem.Daję 8/10.

    OdpowiedzUsuń
  8. nikitaposh1
    Seleny nie lubię , natomiast ciuszki całkiem całkiem . Nie kocham spódnic wolę spodnie .

    OdpowiedzUsuń