Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Gorący projekt.
Gdy dzisiaj weszłam na stardoll przeraziły mnie 'Gorące Projekty'
Zobaczyłam tą sukienkę:
(na zdjęciu zaznaczona czerwoną ramką)
Ja nie rozumiem jak zwykła czarna sukienka może zgarnąć tytuł najgorętrzej.
Proszę Was jeżeli już głosujecie za 'Gorący Projekt',
to błagam was nie wybierajcie bezsensownie, żeby tylko zarobić starmonety.


To jeszcze nie wszystko.
Ta nijaka- CollBreese nie jest ani Ss, a tym bardziej Roalty
Dziewczyna ma 4 POZIOM
I dopiero co założyła sobie stardoll.
To jest chore!
Niektóre z uczestniczek stardoll są Roalty i
 poprostu stają na głowie, aby ich projekt wygrał!
A tu!
Jakaś panna z 4 poziomem!
Mnie to kompletnie zamurowało.


Nie wiem co o tym myśleć.
...
Jeżeli kiedyś natkniecie się na coś podobnego, 
napiszcie mi na stardoll.
Chętnie opublikuje.
Link do mnie tutaj

5 komentarzy:

  1. Sama na swój projekt nie głosowała, więc nie miej do niej pretensji. Czasami są takie projekty, że taka zwykła sukienka jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem powinien wygrać projekt piąty lub czwarty,bo wybrać czarny kolor potrafi każdy,Nie jestem zadowolona z wyników tego głosowania.Ja,jeśli żaden projekt mnie nie zachwyca,oglądam trzy kolejne nie zostawiając głosu poprzednim projektom.Ale widocznie nie wszyscy myślą przy głosowaniu.. :/ SzalonaCrazy18 ma rację pod tym względem,że to nie CoolBreese jest temu winna,a osoby głosujące.

    OdpowiedzUsuń
  3. życie potrafi zaskakiwać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna sukienka to klasyka i może tym kierowali się głosujący ;) Czasem zdarzają się tu jeszcze dziwniejsze rzeczy choć przyznam, że dziewczyna ma super start, na 4 poziomie już nagroda. Myślę poza tym, że to może być pomyłka "maszynki zliczającej głosy" ponieważ jak patrzę od czasu do czasu na catwalk to ona czasem się chyba psuje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można głosować na zwykłą czarną sukienkę?! Tyle jest ładnych projektów , ba! cudowmych a ty coś takiego wygrało? To jest niesprawiedliwe ! Tak samo drugi projekt ! Babka zrobiła sobie bluzkę z nadrukiem i już jest super? A takie projekty wygrywają. Nie wiem co ludzie widzą w takich ubraniach. Bluzka piąta jest boska.Tak samo projekt czwarty .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!