Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyścig rozpoczęty...
Kochani!
Już zaczął się wyścig...Nasze księgi gości zamieniły się w wielki spam...
Wiadomo, że każda dziewczyna czy też chłopak chce
 dostać się do półfinałów MSW nie mówiąc o finale:)
PROSZĘ jeśli już chcecie aby ktoś zainteresował się Waszą doll 
nie piszcie w ten sposób. Osoba ta nawet nie dała skromnego 5 !
A przecież każdy chce... !
I jak wejść do kogoś takiego ze zwykłym rewanżem?
Ja bym wolała wejść do osoby, która odpowiedziała : 
" proszę zagłosuj na mnie"
" i gdzie w tym wszystkim Twój głos na mnie ? "

Czy już nikt nie umie po prosu napisać coś w rodzaju:
" podoba mi się ubiór Twojej doll "
" masz fajnie urządzony apartament"
-Chciałabym abyś zajrzała i oceniła mój...

WYPOWIEDZCIE SIĘ NA TEN TEMAT !

EDIT: ludzie czy już nikt nie myśli? Spójrzcie:

6 komentarzy:

  1. Zgodzę się z Tobą, ja współczuje teraz osobom które zostają CG, ich kg zamienia się w wielki spam. Ci ludzie są naprawdę wkurzający, nawet nic miłego nie napiszą..

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj to całkowita prawda... Niestety przez kilka dni będą tak wyglądały nasze KG. Nie podoba mi się to , można przecież napisać choćby słowo o dollce u której się pisze... i po co to dopraszanie się o głosy, jak ktoś będzie chciał to odpowie na komentarz, pewnie nawet chętniej jeśli będzie miły wpis dla jej dollki :) Ale tak naprawdę to większość na to nie zważa, zaczął się, powiedziałabym "dziki" wyścig ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam podobne wpisy, wciąż napraszanie się: vote me, zagłosuj...i t d !..Zamknęłam kg, i jest tylko dla przyjaciół i znajomych..zatem jestem niekulturalna, ale tak zrobiłam. Ja bardzo chętnie głosuję!:), ale na miłe i dobrze wychowane osoby..męczyło mnie to. A to był dopiero pierwszy właściwie dzień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech,życie! Też denerwują mnie osoby zapełniające mi KG podobnymi wpisami,jakby nie można było ocenić mojej Doll,napisać czegoś miłego,poprosić grzecznie,np.''5/5 + MSW dla Ciebie,a jeśli chcesz,odwiedź mój apartament i zagłosuj na mnie''-ja przecież zawsze odpowiadam miłym osobom! Ale jeśli nie chcą tego głosu, proszę bardzo,bo na pewno nie zagłosuję na kogoś piszącego takie wiadomości jak te ukazane w tym poście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie spamy są żałosne. Zagłosuję na kogo chcę i komu się należy a nie jak jakaś lalusia napiszę : Nigdy nie byłam , weź na mnie zagłosuj. Ja osobiście nie staram się w tym roku zostać MSW , nawet nie próbuję , bo wiem , że mi się nie należy. Niektórzy ludzie mają wysokie zdanie o sobie .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    moje zdanie w tej sprawie jest takie ; każda z nas powinna mieć tylko prawo do jednego głosu dziennie , jaki sens jest w tym żeby głosować w każdym apartamencie do którego zajrzymy . Na którym konkursie piękności w realu juror ma prawo do głosowania na więcej niż jedną kandydatkę ???? to dopiero by była komedia . Myślę że ten konkurs jest nie do końca przemyślany i dopracowany przez adminów. Pozdrawiam (*_*)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!