Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Szkolna stylizacja
W związku z tym, że niestety szkoła już niedługo postanowiłam ułożyć szkolną stylizację.
 Wiecie, spódniczka w kratkę itp. Niedawno przeglądając gazety zauważyłam,
 że większość odzieży dla młodzieży a nawet dzieci, jest  w barwach flagi Wielkiej Brytanii,
czyli czerwień, biel i oczywiście niebieski.
Mi osobiście podoba się to, nawet kupiłam sobie bluzkę z tym motywem.
Muszę przyznać że miałam problemy z tą stylizacją. Nie byłam pewna jakie buty dodać,
czy postawić na elegancję, czy raczej na luz. Zmieniałam je chyba z 3 razy.
 Te wydają mi się najodpowiedniejsze.  Nie jestem zadowolona ze spódnicy,
ale ładniejszej w kratę nie znalazłam.



Czekam na szczere komentarze ;)

6 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja tylko ja bym zamieniła te buty na takie same tylko czarne.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :) Zgadzam się jednak z opinią BLACKLadySilver co do butów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wykonana stylizacja,choć co do butów,to zgadzam się z resztą komentatorek.
    Ale ogólnie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się osobiście bardzo podoba:) Śliczna stylizacja, jedyne, co bym zmieniła, to torba. To znaczy świetnie pasuje, ale mi się nie podoba:> A reszta śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna. Fajnie jakby takie "mundurki" obowiązywały w szkole :) Tylko nie te butki, i nie na takim obcasie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja idealna do szkoły :D jednak bym sie tak nie ubrała . To nie mój styl chociaż szpileczki bym wzięła .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!