Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
odwiedzamy talenty : rojda 32
- któż nie zna wyrazu twarzy tej doll??

To kolejny wielki talent na stardoll! Pochodzi z Francji.
Zdjęcie jej doll wygląda jak portret, który dopiero co wyszedł spod pędzla wielkiego artysty.
To ona sama jest niezwykła artystką...Twarz wygląda niesamowicie! 

Wspaniałe wnętrza, budynki i pejzaż , który ciągnie się ponad nimi. 
Pracowała długo nad zabudową, a efektem są te genialnie zaaranżowane wnętrza:




Myślę, że też Wam się podoba...

Jej pasją jest także tworzenie pięknych fryzur.

 Nagrody, które zapełniają stoliczek są w pełni zasłużone!


Więcej zobaczysz na jej profilu...
Warto zajrzeć...

4 komentarze:

  1. wow , wygląda jak namalowana . a jej pokoje są cudowne ^^ .

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwonko, jednakowo myślimy :) właśnie ją odwiedzałam ze 2 dni temu i pomyślałam tak samo jak Ty :)nie można oczu oderwać od tej twarzy, hipnotyzuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej twarz jest po prostu 8 cudem świata,jest piękna,zachwycająca !... A pokoje...doskonała architektura,genialnie urządzone wnętrza ! I jeszcze te piękne fryzury,które projektuje...Z całą pewnością zasłużyła na zdobyte nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tajemnicza dziewczyna o nicku Rojda..jest niezwykle utalentowana, pod wieloma względami...i ma rzesze wielbicieli...prowadzi bloga modowego, rysuje...robi wiele rzeczy! z pochodzenia jest Kurdyjką i ma złote serce..znam ja spoza stardoll....Powinna wygrać msw..chociaż może nie jestem w tym momencie obiektywna:D !!dla mnie chodzący talent architektoniczny..

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!