Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza zuzka-lobuzka
Przed : Nie jest źle, zwyczajna stylizacja czyli koszulka i spodnie. 
Może dodałabym tu ciemne jeansy. Buty też mi tu nie pasują.
Po: Masz bardzo dużo ubrań w swojej szafie. Wiele z nich jest warte uwagi.
 Nie dodawałam tu żadnych dodatków, pomijając bransoletkę. 
Torebka chyba tutaj jest zbędna. 
Dodam, że z tą metamorfozą nie miałam problemów.



Czas na makijaż. 
Przed : Nie podobają mi się Twoje brwi. Z bliska wyglądają okropnie. 
Za to spodobał mi się Twój żółwik :D.  
Po:  Powinnaś przeznaczyć trochę pieniędzy na kosmetyki. 
Zmartwił mnie fakt że nie masz żadnego cienia. Jedyne co tu zmieniłam, 
to usunęłam tak zwane 'kocie oko', choć nie widać tego przy tej fryzurze. 




2 komentarze:

  1. Śliczna metamorfoza,bardzo dziękuję ! :)) Lecę się przebrać do Apartamentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I przed i po ładnie :)
    Ale co do brwi to może się zgodzę z Twoim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!