Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wielki pokaz w UNIQUE
Dziś o godz. 18 odbył się już trzeci pokaz w domu mody UNIQUE.
Modelki i modele przedstawili limitowaną kolekcję "późne lato"
Obejrzyjmy:


Aby zamówić projekty należy zgłosić się do domu mody
Jest to limitowana kolekcja więc zróbcie to szybko:)

Oczywiście po pokazie nie odbyło się bez AfterParty. 



Mały wywiad z właścicielkami UNIQUE:
 JessssLove ( Joasia) i gwiazda3000( Ola)

Ja: Z tego co zauważyłam pokaz był fantastyczny!

właścicielki UNIQUE: Bardzo dziękujemy !

Ja:  Od ostatniego pokazu minęło niewiele czasu. A dziś zobaczyliśmy już kolejną kolekcję. Jak długo pracowałyście nad nią?

 właścicielki UNIQUE: Około tygodnia , może dwóch...W pierwszym tygodniu myślałyśmy raczej nad motywami  kolekcji.

Ja:  Czy zdradzicie nam plany jaka będzie kolejna kolekcja?

właścicielki UNIQUE: Oczywiście plany już są ...i będzie to kolekcja w kolorach jesiennych.

Ja: Mam nadzieję, że odniesiecie wielki sukces czego Wam życzę!
A teraz z niecierpliwością czekamy na następna kolekcje:)

4 komentarze:

  1. BRAK SŁÓW !
    PRZESZŁAŚ SAMĄ SIEBIE !
    JESTEŚ MOJĄ REDAKCYJNĄ IDOLKĄ IWONKO BO ZROBIŁAŚ TO GENIALNIE ! POKAZ JEST BARDZIEJ MULTIMEDIALNY NIŻ U NAS ! WYBACZ, ZA TEN BRAK SKROMNOŚCI, ALE PO PROSTU WOW !
    DZIĘKUJEMY ;*

    P.S. Gratuluję reklamy na Stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pokaz! świetna kolekcja gratuluję serdecznie kawał dobrej roboty!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    Dziewczyny zrobiły naprawdę świetną robotę , zresztą Asia jak widać ma do tego głowę .Iwonko a Ty po prostu jesteś The Best!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny post! Jestem pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu i pomysłowości :) Blogi prowadzone w ten sposób na prawdę chce się czytać. Dziękujemy ;*

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!