Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacje z wyborem dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została opaska ze sklepu Bonjour  Bizou. 
Moim zdaniem jest śliczna. 
Idealnie pasuje do stylu boho, więc postanowiłam zrobić kilka stylizacji z nią.


Kamizelka - Bojnour Bizou, Top- Basics, Spodnie - Miss Sixty, 
Torba - Evil Panda, Buty - Decades, Biżuteria - Epiphany.

Płaszcz- Miss Sixty, Sukienka- Decades, Buty - Decades

Sukienka - Pretty n' Love, Rajstopy - WOTW, Torba - Miss Sixty,
 Buty - Fallen Angel , Naszyjnik - GLAM'RUS.

Płaszcz - Miss Sixty , Sukienka - WOTW, Torebka - Miss Sixty, 
Pasek - Miss Sixty, Naszyjnik - Epiphany.


W każdej stylizacji chciałam pokazać cechy charakterystyczne dla stylu boho, 
raz wielka torba, innym razem  luźne spodnie.
Dużo się napracowałam więc czekam na szczere komentarze.  

7 komentarzy:

  1. Stylizacje bardzo ciekawe. Najbardziej podobają mi się pierwsza i ostatnia. W pierwszej fajnie "grają" brązowe elementy (kolor i frędzle, naszyjnik) z luźnymi, pofalowanymi spodniami. Ostatni to przyjemna i kobieca elegancja, fajnie dobrane butki! (pasek dałabym tylko pod żakiet) Do tej stylizacji najbardziej pasuje mi też tytułowa opaska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje wyglądają fantastycznie i elegancko dodatek pasuje do wszystkiego.

    BLACKLadySilver

    OdpowiedzUsuń
  3. jarix: chciałam pod żakiet, ale pasek strasznie wystawał i okropnie to wyglądało :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się ten ostatni.Ciekawe pomysły na wykorzystanie Hotbuys'a ( a w jednej stylikzacji dwóch)

    NewElizpahetOne

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację,taką opaskę można dopasować do wielu stylizacji.
    Stylizacje piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze stylizacje to nr 1 i 4,według mnie.Na drugim miejscu stawiałabym nr 2,a na trzecim- nr3 :) Podoba mi się zestawienie kolorów w 1 i 4 stylizacji,bardzo ciekawy i ładny styl :) Może kiedyś ubiorę podobnie moją Doll :) Tym postem zachęciłaś mnie do tego :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!