Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Inspired by Nikkie de Jager
Po dłuższej przerwie naszła mnie ochota na zabawę pędzlami w programie, a jeśli coś już robić to z celem, tak więc powstał makijaż, ponownie na lalce sylwia5278. Wybaczcie, ale po prostu uwielbiam jej twarz, a makijaże na jej doll'ce robi się całkiem przyjemnie.

Dzisiejszy makijaż jest inspiracją jednym z dzieł beauty guru, czyli nikim innym jak NikkieTutorials. Mam nadzieję, że jest on choć trochę podobny do oryginały, starałem się zachować najbardziej rozpoznawalny znak Nikkie czyli więcej rozświetlacza, ale tylko trochę, bo jak guru powiedziała "never say you're wearing too much highlighter, don't put those nasty words in your mouth, never too much, never".


oryginał:

10 komentarzy:

  1. Kocham to całym serduszkiem, mi się bardzo podoba. ❤ Jeśli na drugi raz chciałbyś jakieś konkretne elementy czy kolor skóry to pisz śmiało, a zmienię na to czego potrzebujesz. Zapraszam ponownie❤
    Pozwolisz, że wykorzystam to jako zdjęcie profilowe na stardollowym Facebooku, czy aby opublikować to na ig?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jak będę ponownie coś tworzyć to na pewno napiszę!
      Możesz używać c:

      Usuń
  2. Boże! Tak te rozświetlenie! Tak kocham to ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż :) choć ja osobiście za rozświetlaczami nie przepadam bo twarz wtedy się strasznie błyszczy,świeci

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. omg ! Jakie to piękne, jestem pod wrażeniem, jesteś w tym coraz lepszy <3

    xxlena4444xx







    prima apprilis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Przyznam nawet,ze bardziej wole te wersje stardollowa 😄

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!