Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kategoria to: Demonia Superhigh Platform
Witajcie Kochani! Dzisiaj bez żadnych długich niepotrzebnych wstępów.
Poprzednią bitwę wygrywa: GirlEwelina
Niespodzianka! Nowa twarz w tej serii! Nareszcie odważyłem się napisać i zarosić Rockę, bardzo się cieszę, ponieważ od razu się zgodziła(Dziękuję!). Wedle tradycji pierwszym razem artykuł wybiera gość, Rocka wybrała czarne buty na platformie z ostatniej kolekcji Subcouture inspirowane Demonią. Ja nie kupiłem tych butów i musiałem poświęcić chwilkę na ich znalezienie, ale udało mi się i nawet nie zapłaciłem wygórowanej ceny. Ich stylizowanie dla mnie było mordęgą, to zupełnie nie moja bajka.
Teraz Wasza kolej, zdecydujcie kto zrobił to lepiej i kto w tym tygodniu będzie górą. Głosować możecie do Niedzieli. Wygrany wybiera następną rzecz;)

*Stylistycznie różnimy się bardzo, ale tym razem oboje jesteśmy w kabaretkach i z mocno podkreślonymi ramionami.
GirlEwelina z różowymi rękawami, RockaRolla_ w czapce i sukience Antidote.

7 komentarzy:

  1. te buty są fatalne :x ja bym ich nigdy nie kupiła,w realu takie buty ładnie wyglądają i gdybym umiała chodzić na platformach to bym sobie takowe kupiła ale na sd wyglądają źle :/ ale mój głos leci do Rocki,pierwsza stylizacja jest dla mnie kiczowata

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę stylizacje Rocki

    OdpowiedzUsuń
  3. Te buty to zupełnie nie moja bajka, niestety nie podoba mi się żadna stylizacja dlatego nie będę głosować.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie obie trochę niewypał. kompletnie nie mój styl. jedyne co mi się podoba i co sprawiło, że w ogóle głosowałem to połączenie sukienki YSL z tym różowym topem. świetnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się bał napisać do Rocki, tak więc szacun. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu wszyscy się mnie boją to ja nie wiem :D

      Usuń
  6. Oby dwie nie do końca są w moim guście.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!