Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardoll poszukuje testerów do nowych funkcji w grze, za udział w quizie dostajemy darmowego pieska
Dzisiaj na nasze skrzynki dostaliśmy zaproszenie, z którego wynika że Stardoll poszukuje chętnych i zaangażowanych użytkowników, do udziału w testowym badaniu dotyczącym zmian i nowych funkcji w grze. Osoby, które chcą wziąć udział w projekcie i znaleźć się w 50 osobowej grupie testowej proszone są o wypełnienie specjalnie przygotowanej ankiety.

Każdy kto weźmie udział w 10 pytaniowym quizie otrzyma nagrodę i specjalne hasło, które o ile dobrze zrozumiałam, należy wpisać w tekście poniżej.
Stardoll skontaktuje się z tymi osobami które ostatecznie zostaną wybrane do zespołu testerów i wtedy przystąpią one do projektu oraz otrzymają jakąś dodatkową nagrodę. 


Po przejściu przenosi nas do ankiety umieszczonej w serwisie SurveyMonkey, tym samym serwisie z którego w podobnej sytuacji korzystał stardoll 3 lata temu. Pojawia się krótki wstęp o wyjątkowości i tajności projektu, jeśli ktoś nadal jest zainteresowany wzięciem w tym udziału należy kliknąć zielony przycisk ok.

1. Nnależy wpisać swój login z gry. 
2. Stardoll pyta nas o ulubione zajęcia i hobby poza graniem w Stardoll.
3. Czy gra na stardoll pozwala zaspokoić nasze prawdziwe potrzeby życiowe, jeśli tak to w jaki sposób?
4. W czwartym pytaniu, mamy pytanie zamknięte z możliwością wyboru. Należy wybrać preferowaną przez nas metodę uczenia się i są to po kolei:
- nauka przez czytanie o czymś
- przez słuchanie o czymś
- przez oglądanie jak ktoś inny to robi
- ćwicząc i próbując wielokrotnie samodzielnie coś wykonać
5. Ponownie wybieramy z możliwych odpowiedzi, jakie są nasze 3 najmniej ulubione zajęcia na stardoll:
-moda, przebieranie lalki
-dekorowanie apartamentu
- zajęcia społeczne, kluby, imprezy itd
- uroda, salon kosmetyczny
- projektowanie włosów, ubrań i dekoracji
- udział w konkursach, konkursach na covergirl itd. 
- korzystanie ze starplazy i starbazaaru
- coś innego (trzeba wpisać co) 
6. (Nareszcie sensowne i ciekawe pytanie) Co można dodać lub poprawić w grze, co sprawi że będzie ona bardziej odpowiadała naszym potrzebom.
7. W jakie inne gry o modzie staraliśmy się grać poza stardoll?
8. (Znów pytanie perełka) Jeśli moglibyśmy zmienić lub dodać jakąś funkcję w grze, co by to było i dlaczego?
9. W jakim celu wykorzystujemy stardesign hair? jak możliwość projektowania włosów wpływa na wyjątkowość wyglądu naszej lalki.
10. Określamy już czy ostatecznie chcemy wziąć udział w projekcie :)
Zielonym przyciskiem done, wysyłamy ankietę i nie będzie już można do niej wrócić.

Tak wygląda ankieta w oryginale, mój angielski jest bardzo słaby, mam nadzieję że nie podałam żadnego rażącego błędu, za ewentualny bardzo przepraszam :( mimo to byłam zdeterminowana by podzielić się z Wami tym postem, dlatego na wszelki wypadek prezentuję jak wyglądają pytania.
Na końcu wyświetla się nasze hasło. Ciekawi mnie czy będą one indywidualnie nadawane, czy wszyscy dostaną takie same. Mimo wszystko uważam ankietę za ciekawą, sam pomysł za fajny i przyznam że chętnie wzięłabym udział w tym projekcie. Mam wiele pomysłów na polepszenie stardolla, żeby nie zapeszyć swoje hasło zostawię dla siebie. Powiem jedynie że było urocze ^^

Za udział w teście otrzymałam psa w koszu, który średnio mi się podoba więc przerobię go jakoś, sadząc roślinę.
Weźmiecie udział w teście? Jakie są Wasze pomysły na ulepszenie Stardoll? Jakie funkcje są zbędne, co można dodać, poprawić?
Nie mogę się doczekać Waszych odpowiedzi, mam nadzieję że wywiąże nam się fajna dyskusja.
Miłego dnia Wam życzę ♡

10 komentarzy:

  1. Możesz dać link do tej ankiety? Ponieważ mi się nie wyświetla :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie interesuje mnie to więc nie zamierzam brać udziału

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam nie dostałam nawet żadnej wiadomości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie zasłużyłaś. ;) Byłaś niegrzeczna. :)
      Sprawdź. Jest w zakładce konkursy, nazywa się BETA-TESTERS WANTED stardollowy10

      Usuń
  4. Napisałem, żeby rozbudowali wyszukiwanie w bazarze, przyjrzeli się uważnie dollce Rockarolla_ (ponieważ je koty i żeby wysłali jej z tego powodu ostrzeżenie, że tak nie wolno), pousuwali nieaktywne kluby, dali możliwość zamknięcia komentarzy w albumie, zrobili opcję offline prywatnego czatu i coś tam jeszcze. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wezmę udziału i tak nie wezmą pewnie tego na poważnie XD Ostatnie ankiety też dali i nic nie zmienili, so...

    OdpowiedzUsuń
  6. tak szczerze to nie mam ochoty się w to bawić, ale fajnie jakby to coś dało

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!