Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I can fly high, I can go low. Today I've got a million, Tomorrow, I don't know.
Hej i czołem kochani. 
Jak Wam minął tydzień? U mnie przeleciał momentalnie, miałam tyle pracy... Całe szczęście jedną rzecz już udało mi się skończyć i mogę zaczynać kolejne :) 

Nie będę się rozpisywać bo znowu robię to bardzo późno w nocy i już jestem naprawdę zmęczona a jeszcze parę rzeczy przede mną. Dawno nie było nic z pudrowym różem, a że ostatnio mam na niego fazę to wyszło takie oto wnętrze. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Ogólny zarys w mojej głowie był nieco inny jednak niestety stardoll ogranicza mnie. Szkoda, że jest taki niewielki wybór rzeczy według mnie. 
Tymczasem do następnego.
Koniecznie dajcie znać co myślicie. 

A z okazji dnia kobiet dwie osoby które skomentują ten post zgarną po 25sd. 
(Musicie być obserwatorami bloga!)

6 komentarzy:

  1. świetna aranżacja :) a ja bym chciała zobaczyć aranżacje z fioletowym akcentem :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuje zrobić coś na następny tydzień z fioletem

      Usuń
  2. Ładnie, ale jakoś pusto :D Nad sofą dałabym zegar czy obraz jakiś większy i jakiś stolik może:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie :)) Uwielbiam aranżacje w takich pastelowych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ślicznie, ale jak dla mnie nie jest to twoja najlepsza aranżacja. Czegoś mi tutaj brakuje. Może przesunąłbym ten żyrandol nad kanapę lub faktycznie dał coś na tę ścianę

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!