Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kategoria to: Fendi Inspired White Belt Bag
Witajcie Kochani! W ostatnim tygodniu post był pisany pod wpływem emocji, ale tym razem się opanuję i zostanę w tematyce serii.
Poprzednią bitwę wygrywa(jestem zaskoczony tym wynikiem, Wy pewnie też): GirlEwelina
Kolejny raz zmierzyłem się z Martą, ale pierwszy raz to ja wybierałem przedmiot, który wystylizujemy. Mój wybór padł na torebki połączone z paskiem pochodzące z Fendi Tribute. Wybrałem ten artykuł, ponieważ bardzo mi się on podoba, ale nigdy nie stworzyłem z nim stylizacji. Marta nie zareagowała, powiedziała "okej" i stworzyła look, a ja się męczyłem, bo nic mi nie wychodziło. Sam sobie życie utrudniam, jak zawsze.
Teraz Wasza kolej, zdecydujcie kto zrobił to lepiej i kto w tym tygodniu będzie górą. Głosować możecie do Niedzieli. Wygrany wybiera następną rzecz;)

*Matka z córką, obie w bieli.
GirlEwelina jak zwykle w spódnicy, a Marta32222 ubrana jest w spodnie

7 komentarzy:

  1. U Marty ta bluzka nie pasuje, Wiktor wow, jestem zachwycony mój głos leci na ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u Marty ten pasek schowany jest nie potrzebnie xd pierwsza stylizacja jest ładna,ale bez rajstop,wywaliłabym je...no i w sumie nie wiem na kogo mam zagłosować xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje mi się podobają, hm ... no nie wiem kogo mam wybrać

    OdpowiedzUsuń
  4. No i na kogo zagłosować... jak zwykle mam dylemat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolę 1 stylizację. Te rajstopy robią genialny kontrast z białą bazą. Poraz pierwszy podoba mi się też wykorzystanie tej sadle bag.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!