Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Śmierć jest łatwa, prosta, życie jest trudniejsze.
Hej i czołem. 
Jak Wam minął tydzień? Ja nawet nie wiem kiedy to zleciało. Całe szczęście pogoda w miarę dopisuje więc i moje samopoczucie jest lepsze ;p  

W końcu doczekałam się również nowej dostawy mebli i dodatków na stardoll. I przyznam się Wam, że zakochałam się w niej. Świetne kolory! Oczywiście wykorzystałam nowości w aranżacji przygotowanej dla Was na dziś. 

Jak zawsze jestem bardzo ciekawa czy moja propozycja się Wam podoba. 
Buziaki i do następnego :) 

6 komentarzy:

  1. bardzo ładna aranżacja :) u mnie tydzień kiepski bo przeziębiłam się i siedze w domu :( a może byś pokazała jakieś aranżacje na kuchnie?? :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, postaram się żeby koleja aranżacja to byla kuchnia

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna <3 skoro i kuchnia to ja chcę łazienkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A potem sypialnię z mięciutkim łóżeczkiem :D
    Jak zwykle świetna aranżacja, uwielbiam to, że zawsze ważną rolę odgrywa u Ciebie kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba i to bardzo. podoba mi się ta wysunięta ścianka, ładnie dzieli pomieszczenie. kolorystka jak zawsze idealna

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!