Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
February HotBuys Mini Lookbook by GirlEwelina
Witajcie! Tym razem w sobotę obudziłem się o godzinie 5:30 i nie miałem co robić, więc przygotowałem kolejny mini lookbook. Ostatni bardzo się Wam spodobał i zaproponowaliście mi częstsze wstawanie o wczesnej porze(pomińmy fakt, że ja nigdy nie śpię dłużej, ale zazwyczaj oglądam seriale albo filmy). W tym miesiącu kupiłem większość HotBuysów, ale nie ze wszystkich jestem zadowolony. Okulary są poprawnie wykonane, ale moja doll wygląda w nich koszmarnie, artykuły Gucci to nie moja bajka, a stylizacji z czarnym golfem i zwykłymi jeansami było już mnóstwo. Moimi ulubionymi przedmiotami są buty inspirowane Margielą i zielone body Prady, w poście pojawiają się również spodnie, bo chciałem je chociaż raz ubrać. Wszystkie outfity oraz tło są ciemne i troszeczkę mroczne, jedynym przełamaniem jest neonowa zieleń w środkowej stylizacji. Tworząc pierwszy look chciałem nawiązać do pokazów Margieli i tym sposobem powstała kurtka DIY z trzema rękawami i wielowarstwowa suknia.
Napiszcie które HotBuysy kupiliście, co sądzicie o moich wyborach i jak się Wam podobają stylki.
W.
1| Kurtka-Young Hollywood+Vinyl | Bluzka-Fallen Angel+Voile | Pasek-Callie's Picks+Subcouture | Spódnica-Fallen Angel+Fallen Angel | Buty(HB)-Fallen Angel |
2| Kolczyk-Limited Edition | Sukienka-Subcouture+Prada | Body(HB)-Original Future | Pasek-Fudge | Skarpetki-Prada | Buty-Subcouture | 
3| Choker-Nelly.com+Windows On The World | Marynarka-Fallen Angel | Bluzka-Subcouture | Gorset-RIO | Spodnie(HB)-Evil Panda | Rękawiczki-YvesSaintLaurent | Buty-Fallen Angel |

6 komentarzy:

  1. 3 propozycja jest super! Najbardziej mi się podoba. W pierwszej nie lubię 3 rękawów w kurtce i te buty mi się nie podobają.. 2 stylka jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nic nie kupiłam,czekam teraz na marcowe HB bo tam wydaje się być fajna mała czarna torebeczka i kamizelka....jeśli chodzi o stylizacje to tym razem podoba mi się tylko ostatnia propozycja,pierwsza stylizacja jest dziwna,nie wiem po co tyle tych kurtek,a druga nie jest w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są super! Ja kupiłem body (neonowe) buty insp.gucci i chyba tylko to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie, najlepsza jest ostatnia stylizacja, ciekawe połączenie błyszczącej i matowej faktury ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam wszystkie, ale najbardziej lubię środkową. Te buty inspirowane Margiela są super, ale nie podoba mi się ich wykonanie, więc je sobie odpuściłem

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylki wyszły odjazdowo;D totalnie w moim stylu. Nawet te buty w drugiej mi się podobają, chociaż sama nie używam sportowych na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!