Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
salsa tequila

18 komentarzy:

  1. bardzo ładna,ale ten kapelusz jest za wielki i zakrywa całą twarz,chyba bym go zmieniła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* ja właśnie za to, że zakrywa tak twarz to go kocham :D

      Usuń
  2. Uwielbiam twoje stylizacja są takie piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylka super, ale jakie fajne włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się cała stylizacja, te włosy są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie! :* tak jak wyżej, żałuję że je sprzedałam :(

      Usuń
  5. Szybko zapuściłaś włosiska :D
    Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie wszystkie twoje stylizacje mi się podobają, ta jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. trochę nie moje klimaty. włosy to dla mnie tutaj za dużo, a sama marynarka nie jest jakoś specjalnie ładna

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!