Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Elita QoF Luty
Witajcie kochani!
Za nami kolejny miesiąc i czas na jego podsumowanie. Mimo, że luty był krótszy to postów pojawiło się według mnie całkiem sporo z czego się cieszę. Trochę jedynie przykro nam z tak małej ilości komentarzy. Wiernych komentujących jak zawsze staramy się jednak nagradzać.

W tym miesiącu Elita pozostaje bez zmian. Nikogo nie usunęłam ani nie dodałam. Pod tym LINKIEM możecie zobaczyć szczegółową tabelkę.



Postanowiłam wyróżnić tym razem wszystkich z Elity. Poniżej na grafice możecie zobaczyć możliwe nagrody do wyboru.
Jako pierwsi wybierają:
1.martusia-16, MajkaStar1999,
2. Elizabethfly
3.rockarolla_
Komentowaliście najbardziej wytrwale :) Gratuluje
Pozostałe osoby - kto pierwszy ten lepszy.


W komentarzach piszcie co wybierzecie i zgłaszajcie się do mnie (3siostry) po odbiór.


14 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnionym osobom!

    Moje pytanie: skąd są różowa sukienka i bluza z piór?

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie dzięki :) to ja wybieram torebkę :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj dziękuję :)) Ja bym chciała 5 lub 1 w zależności od tego co wybiorą osoby przede mną, więc jak wybiorą to podejmę ostateczną decyzję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, podebrali mi jednak wszystkie upatrzone rzeczy :((( To trójkę bym chciała w takim razie:)

      Usuń
  4. Dziękuję!!!
    Chciałbym nr 5

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty, jak miło, poproszę nr.1

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja bym chciał 2 lub 3 :D

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zależności od tego rockarolla_ co wybierze, oczywiście :D

      Usuń
    2. RockaRolla_ wybrała 3, to ja wybieram 2 :D

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!