Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
bestia

10 komentarzy:

  1. dół mi się podoba,góra nie koniecznie,ta bluzka mi tu nie pasuje i kolczyki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jak lśniące są włoski Twojej doll ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się takie zestawienia kolorystyczne, fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ładna, i tyle nic specjalnego, jest po prostu ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie w moim stylu ale wszystko ze sobą świetnie współgra :)

    ~ saamtoonaazwij

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie jakas mniej elegancka bluzka i byloby super,choc i tak jest dobrze 😄

    OdpowiedzUsuń
  7. tym razem jest po prostu okey. nic mnie zaskakuje ani zachwyca, ale jest to dobra stylizacja

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!