Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
chocker

7 komentarzy:

  1. Mega! Piękne połączenia kolorów

    OdpowiedzUsuń
  2. dół mi się podoba,ale ta bluzka kompletnie mi nie przypadła do gustu :c

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Achhhhh, jak mnie straszni ten kapelusz, który kojarzy mi się z marnymi stylizacjami. Wszystko jest super oprócz tego kapelusza oczywiście :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tym razem nie przekonuje. Kapelusz srednio pasuje do calosci, naszyjniki+tatuaze na ramionach=chaos, a na dole za duzo polysku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęłabym dziarki i sztosiwo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wsadziłbym tę przezroczysta bluzkę w spodnie i byłoby idealnie. podoba mi się również połączenie tych spodni z kozakami, fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!