Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Rób to, co uważasz za stosowne. I tak zawsze znajdzie się ktoś, kto uważa inaczej…

Hej kochani!
Kolejny tydzień za nami. Mam nadzieję że macie mniej pracy niż ja. Ja chyba nie wiem czy jestem to wszystko w stanie zrobić. I aż ciężko uwierzyć, że od tamtego roku tyle się zmieniło.  

Dziś nie bedę już Was męczyć moją obsesją na punkcie pudrowego różu. Pozostajemy jednak w mojej strefie komfortu czyli kolorach delikatnych, raczej klasycznych. Bez żadnych szaleństw. Mam nadzieje że mimo to wnętrze spodoba się Wam.
Koniecznie napiszcie mi co myślicie o tym wnętrzu!

7 komentarzy:

  1. bardzo ładna :) choć brakuje mi czegoś na ścianie nad łóżkiem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te stoliki, pomijając stardoll, tak całkiem prywatnie są bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się kącik z biurkiem i zestawienie tych stolików przed kanapą. jest super jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnętrze bardzo przytulne, wszystko ze sobą współgra :)

    ~ saamtoonaazwij

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i ta wiosna za oknem ;D <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!