Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nothing Gonna Stop Us Now
#13
Tytuł: Piosenka z reklamy sklepu Jula. W tej chwili moja ulubiona reklama, a piosenka bardzo przyjemna.
Nie opublikowałem jeszcze wyników bitwy z Rocką, ale teraz nadrabiam. Zwycięża: RockaRolla_
Gratuluję!
W.
| Opaska-Young Hollywood | Naszyjnik-Nelly.com | Płaszcz-Chanel+Film Theory Classics+Nelly.com | Rękawiczki-Young Hollywood | Torebka-Original Future | Spodnie-Museum Mile | Skarpetki-Vinyl | Buty-Museum Mile |

6 komentarzy:

  1. Podoba mi się, wszystko do siebie pasuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ta piosenka to klasyk! :) mi teraz strasznie się podoba reklama otodom i muzyka w tle Asaf Avidan ''one day'' jakby ktoś był zainteresowany :D

    a w stylizacji jest coś, co sprawia że wyobrażam sobie Twoją doll jako żywą osobę idącą jakąś stanową drogą, na pustkowiu w USA, która nonszalancko w upale idzie środkiem jezdni, a w tle muzyka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie torebka mi tutaj przeszkadza,reszta jest super. Zazdroszcze plaszcza od Chanel xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się płaszczyk Chanel, dobrze dobrany do reszty ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Mnie się tutaj podoba wybór torebki. Chyba też muszę w nią zainwestować, o ile jeszcze jest w sklepie;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!