Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
ulubieńcy lutego

Cześć i czołem! Zobaczcie co tym razem przygotowałam dla Was z lutowymi artykułami :) 



1. Checked Cap - Bonjour Bizou: pierwsze co przemawia za tą czapką to jej cena - fioletowa waluta. Wygląda też całkiem nieźle.
2. Euphoric T-shirt - Vinyl: uwielbiam takie oversizowe t-shirty. Ostatnio nawet kupiłam podobny w realu, tylko z logiem Motorhead ;)
3. Wrapped Around Jacket - Subcouture: to jeden z must have'ów lutego. Świetne wykonanie, uniwersalna kolorystyka, no i przede wszystkim ciekawy kształt.
4. Checked skirt - Bonjour Bizou: tu , podobnie jak w przypadku czapki mamy do czynienia z fioletową walutą. Choćby dlatego warto kupić, a wykonanie też nie jest najgorsze.
5. Red Stripe Socks - Vinyl: skarpetki zawsze się przydają. Chociaż gdyby były całe białe to pewnie bym ich nie kupiła. Czerwone paski zrobiły swoje :)
6. Tucked in Blue Shirt - Subcouture: luźna koszula, wkładana w spodnie wygląda super. Tak też jest w tym przypadku. Uwielbiam elegancko - luźne styli i ta koszula zapewne nie raz mi się przyda.
7. Hot Buys Gucci Inspired Belt Bag - Bonjour Bizou: nereczki są ostatnio modne. Ta ma fajny, neutralny kolor i czerwony pasek, dzięki któremu nie jest nudna, dlatego ją kupiłam.
8. Leather Waist Belt - Subcouture: białych, skórzanych pasków na stardoll jest niewiele, a ten jest wygląda super.
9. Croc Effect Leather Purse - Voile: sądzę, że tego typu kopertówka będzie uniwersalnym do wielu stylizacji. Pastelowy kolor oraz klasyczny kszatałt to jej atuty.
10. Longsleeves Jeans Dress - Subcouture: świetne wykonanie i oryginalny krój tej sukienki sprawiły, że musiałam ją kupić. Jest świetna!
11. LV Inspired Twist Shoulder Bag - Callie's Picks: walentynkowa dostawa CP była beznadziejna. Ta torebka była jedną z dwóch rzeczy, które było warto kupić moim zdaniem.
12. Glitter Pumps - Voile: nie mam w szafie srebrnych szpilek, a te są całkiem fajnie wykonane. Mogą się przydać :))
13. Throw On Jacket - Vinyl: to kolejny must have. Ja kupiłam tę kurtkę nawet w dwóch egzemplarzach, by móc robić z niej jedną, narzucaną na oba ramiona :)
14. Hearts Teddy Black - Underwear: tego typu body to również ciekawie wyglądająca rzecz. Zwłaszcza, że całkiem nieźle zarysowany jest tutaj biust doll.
15. Heart Sihouette Clutch - Callie's Picks: druga rzecz z walentynkowego CP, którą warto było kupić. Więcej ciekawych rzeczy w tej kolekcji nie znalazłam.
16. Demonia Superhigh Platform - Subcouture: no i na końcu wisienka na torcie - trzeci must have jak dla mnie. Wiem, że nie każdemu podobają się tego typu buty, bo wysokie platformy albo się kocha, albo nienawidzi. Ja uwielbiam, zwłaszcza, że tutaj mamy inspirację marką Demonia. Taki miły ukłon stardolla w stronę mody alternatywnej. Ja się jaram i chcę więcej :)
17. Piosenka miesiąca: SAXON - WAITING FOR THE NIGHT -> po fazie na Blue System i Lady Gagę przyszła faza na lekki rock'n'roll. Posłuchajcie tylko jaka radość bije od tej piosenki! Uwielbiam i tęsknię za Saxonem, bo to jeden z trójki moich najbardziej ulubionych zespołów. Jakże mi miło było, kiedy pan który przyszedł sprawdzić licznik prądu w moim mieszkaniu zobaczył, że mam na sobie koszulkę tego zespołu i stwierdził "dobrej muzyki pani słucha" :D 


Tradycyjnie przygotowałam także dwie stylizacje: 




5 komentarzy:

  1. ja z twoich wyborów mam nr 3,4,6,10 i 13 ale jeszcze dokupię kiedy kopertówkę z Voile i te skarpetki z Vinyl,przydadzą się do stylizacji :) stylizacje są świetne :) u mnie piosenka miesiąca to Myslovitz-To nie był film :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohho, mam większość z Twoich wyborów. Prócz 8,9,12,16 i 14 dokupię chyba :D
    Pierwsza stylka jest bardzo ładna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, świetne są te rzeczy :D Stylizacje też fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam większość tych ubrań a stylizacje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najlepszą dostawą było vinyl i subcouture.
    1 stylizacja jest genialna! Tę niebieskie dodatki świetnie się łączą z sukienką

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!