Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W miłości dwie wolności łączą się w jedną słodką niewolę
Hej miski! 
Jak Wam minął tydzień? Macie już plany na weekend? Ja zabieram się za kolejny projekt, kończę obecny i próbuje to pogodzić z pracą. Powiem Wam jednak, że lubię to co robię. 

Aranżacja którą przygotowałam dziś dla Was znowu jest w kolorze pudrowego różu ze złotem. Tym razem została jednak stworzona specjalnie z myślą o moim apartamencie. Znalazło się tu wszystko co lubię - jest słodko ale również elegancko. Przynajmniej ja tak uważam :D 

I jak zawsze jestem ciekawa co Wy myślicie. 



25sd z poprzedniego postu zgarniają kalosz4 oraz rockarolla_ 
Zgłoście się do mnie w ciągu 48h po odbiór. 


9 komentarzy:

  1. jak zawsze piękna aranżacja :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory! Aż by się chciało usiąść tam kanapie i pogłaskać tego białego kotełka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ja wiem co w rockarollowej mowie znaczy "pogłaskac kotełka". ;) stardollowy10

      Usuń
  3. teraz czuję tę aranżację. jest świetnie. podoba mi się tutaj ten róż. jest słodko, ale nie jest zbyt cukierkowo. czekam na przyszły tydzień

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie, starannie dobralas kolorystyke,nie jest mdlo :D Jedyni3 dziwnie wyglada ta kanapa,ktora jest w prawym dolnym rogu... Jest jakas taka kanciasta w porownaniu do reszty mebli,a jej ustawienie troche zaburza perspektywe,ale to nie Twoja wina 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. jest pięknie, przytulnie, elegancko, pomysłowo ♡ świetnie dobrałaś to co się zadziało na stoliku po lewej, jakoś tak dodaje to ciepła :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!