Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowa Kolekcja
Tak na wstępie chciałam przeprosić za moją nieobecność, ale byłam na wymianie Polsko-Litewskiej ze szkołą i nie miałam dostępu do laptopa. Dzisiaj w starplazie pojawiła się nowa kolekcja sklepu Callie's Picks. Ceny wahają się od 7sd do 21sd oraz 26sm do 89sm. Kolekcja moim zdaniem jest świetna bo głównie w niej są płaszcze, które są bardzo poszukiwane na stardoll'u. Jest wiele rzeczy wartych uwagi np: wianek, dwie pary butów od Soni Rykiel, płaszcz w panterkę, płaszcz pudrowy. 
A wy co sądzicie o kolekcji ? Kupicie coś ?




10 komentarzy:

  1. Ostatnio jedna z lepszych kolekcji :D. Bardzo spodobał mi się wianek. Nie mogę się doczekać postu "must have" .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja mi się nawet podoba, widzę parę fajnych rzeczy.
    Najlepszą rzeczą według mnie jest ten jakby sweterek z pod płaszcza na 1 manekinie na 2 piętrze :)
    Podobają mi się jeszcze białe sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam tylko chustkę z przedostatniego manekina. Nic więcej nie zwróciło mojej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam wianek i pudrowy płaszcz, ale chyba skuszę się na coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupie, nie podoba mi się zbyt ta kolekcja, po prostu nie mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kolekcja :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi także bardzo podoba się ta kolekcja, na pewno coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żałuję, że nie sprzedałam wianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna dostawa, kupię wianek, płaszcz Decades, ten rozwiany, fioletowy płaszcz, szaro-biały sweter i ewentualnie oxfordki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!