Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Why not
Hej!

Jako, że JESZCZE mamy jesień to postanowiłam tym razem zrobić post z płaszczami Basic.
Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście bardzo lubię ten sklep na stardoll (w sumie jest to jeden z moich ulubionych X"D )
W każdej z kolekcji mogę znaleźć coś dla siebie. Ubrania z tego sklepu są raczej zwykłe, ale często można fajnie je wystylizować. 
Uznałam, że świetnym pomysłem będzie wykorzystanie kolorowych wersji tych płaszczy. 
Płaszcze dostępne są też w kolorze czarnym, szarym i brązowym : ).



Stylizacja nr1
Kolczyki Nelly.com | Naszyjnik MSW | Płaszcz Basic | Sukienka Callie's Picks |
Pasek Chanel Tribute | Torba Tributes Gallery | Kozaki Tributes Gallery 

Stylizacja nr2
Kolczyki PPQ | Naszyjnik Pearls | Torebka Callie's Picks | Top Wild Candy | Pasek Callie's Picks | Spodnie It Girls |
Sandałki Limited Edition 

Stylizacja nr3
Beret Callie's Picks | Kolczyki Bonjour Bizou | Okulary The Jet Set | Płaszcz Basic | Bluzka Special Offer |
Spodnie Yves Saint Laurent Tribute | Torebka Nelly.com | Szpilki Special Offer

 Dajcie znać, która stylizacja przypadła Wam najbardziej do gustu i co sądzicie o moich dzisiejszych propozycjach :)

PS
Osobą, która prawidłowo odgadła jakimi postaciami z W.I.T.C.H byliśmy z Clickiem jest Ksante, także proszę, abyś zgłosiła się do mnie po odbiór 33sd : )

20 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy stylizacje bardzo mi się podobają!
    Ja też lubię te płaszcze z Basics – są tanie i można stworzyć z nimi wiele fajnych stylizacji.
    Najbardziej przypadła mi do gustu ostatnia propozycja – kocham ten beret, sama często go używam :) A ta torebka świetnie z nim współgra. Chyba kiedyś podkradnę od Ciebie to połączenie, dobrze? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!! Co do podkradania, jasne, nie mam z tym problemu! Będzie mi bardzo miło : )

      Usuń
  2. Wow! Płaszczyk niby taki zwykły, ale stylizacje są cudowne. Moja ulubiona to trzecia propozycja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam we wszystkich kolorach te płaszcze,lubię ich używać w stylizacjach :) mi jednak spodobała się 3 stylizacja,chyba dlatego że lubię niebieski :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to z tą niebieską miałam trochę dylemat haha ale cieszę się, że Ci się podoba : )

      Usuń
    2. kurde,lubię niebieski ale 3 jest w kolorze czerwonym,boże xD chyba jeszcze śpię xD

      martusia-16

      Usuń
    3. Nic nie szkodzi, ogarnęłam o co chodzi haha

      Usuń
  4. super stylizacje, moje faworytka to 3! super, że tam są trzy kolory i kropki! różowa też jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te płaszcze, dla każdego jakiś kolor się znajdzie. Fajnie, że postanowiłaś je wystylizować!
    Nie umiem wybrać najlepszej stylizacji, chciałam różową (jest taka urocza!), potem pomyślałam, że kobaltowa (świetnie poradziłaś sobie z tym kolorem), a na końcu uznałam, że wersja z czerwonym płaszczem to kwintesencja elegancji... Lubię wszystkie :D
    Bardzo dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia podoba mi sie najbardziej! Groszki ladnie wyrozniaja sie na tle czerwonego koloru. Beret dodaje uroku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje. Najbardzoej podoba mi się niebieska.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że takie piękne outfity można z nimi stworzyć!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!