Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Net Mesh Sleeve

Hej! 

W poprzednim tygodniu razem z Ksante zrobiłyśmy dla Was stylizacje z topem It Girls.
Powiem szczerze, że mam mieszane uczucia co do wyników, gdyż zupełnie co innego pojawiło się w komentarzach, a co innego w samych wynikach.
Po prostu mi się one nie zgadzają i nie wiem co się zadziało.
Tak czy siak, osobą której stylizacja spodobała się Wam bardziej, jestem ja @_@
W tym tygodniu postanowiłam wrócić do pierwotnej wersji postów czyli ft. z redaktorami : )
Tym razem ponownie zaprosiłam Michała do współtworzenia ze mną posta. 


Artkuł do dzisiejszego posta wybrałam ja.
Jest to rzecz z poniedziałkowej dostawy, rękawy z Fallen Angel.
Szczerze, sama nie wiem czemu akurat ten artykuł, gdyż nie miałam na niego jakiegoś większego pomysłu. Sama rzecz wydała mi się bardzo fajna, dlatego postanowiłam ją wybrać : )
Co sądzicie o tym artykule? Która stylizacja bardziej przypadła Wam do gustu? : ) 

Stylizacja Michała
Okulary It Girls | Kolczyki Vinyl | Rękawy Fallen Angel | Top Voile | Spódnica Alexander Wang Tribute |
Torebka Museum Mile | Buty Alexander McQueen Tribute 

Moja stylizacja
 Kolczyki Fallen Angel | Okulary It Girls | Rękawy Fallen Angel | Top Vinyl  | Pasek Antidote | Pasek Vinyl |
Pasek Limited Edition | Torebka Fallen Angel | Spodnie Nelly.com | Buty It Girls

6 komentarzy:

  1. mam tą bluzeczkę,sama od razu ją kupiłam jak tylko pojawiła się w plazie :) ale czy coś z niej zrobię to się okaże xD jeśli chodzi o stylizacje to mój głos leci do Michała,podoba mi się te połączenie bluzki z tym topem siateczkowym :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu wpadła mi w oko Twoja stylizacja, bardzo podoba mi się pomysł na top, super współgra z tymi rękawkami. Z drugiej strony stylizacja Michała jest stonowana tą spódnicą od Wanga co fajnie wygląda. Koniec końców wybieram Twoją stylizację ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wyniki to naprawdę dziwna sprawa, niemniej gratuluję :)
    Siateczka sama w sobie mi się nie podoba, ale w Waszych stylizacja wygląda ładnie. Mam poważny dylemat, ponieważ obie propozycje bardzo przypadły mi do gustu i obie są równie udane.
    Postawię jednak na Wiktorię, gdyż bardziej mnie ciągnie do tego zestawu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Propozycja od Michala od razu zrobila na mnie wrazenie. Gora wyglada bardzo oryginalnie. Twoj outift ma dobra baze, jednak nie przekonuje mnie ulozenie torebki. Na pierwszy rzut oka zlewa siw ona z pasami i poszerza doll. Ah no i buty, za ktorymi nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja michała zrobiła na mnie piorunujące wrażenie! fajnie, że nie jest cała czarna, a pojawia się też beż. spódnica wygląda według mnie trochę jak płaszcz zawiązany w pasie! cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. obie stylizacje są piękne, dobrze, że już po głosowaniu, bo nie wiedziałabym kogo wybrać xd

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!