Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: High Waist Pleather Pants
Hejka! 
Dwa tygodnie temu razem z Czarkiem stworzyliśmy dla Was stylizacje z kołnierzykiem Bonjour Bizou. Po raz drugi odkąd publikuję posty, doszło do remisu : )
Gratulacje i dziękuję Czarkowi za udział ; )
W tym tygodniu zaprosiłam kolejną obserwatorkę bloga i jest nią Iza (na stardoll izolda1996-k). 

Ponownie osobą, która wybrała rzecz jestem ja, haha. Uznałam, że wybór tych spodni będzie dobrym pomysłem. Chciałam spróbować stworzyć z nimi coś eleganckiego, bo zazwyczaj wybierałam te spodnie do luźniejszych stylizacji : )
Co sądzicie o tych spodniach? Posiadacie je?
Stylizacja Izy
Kolczyki Vinyl | Płaszcz Vinyl | Top Fallen Angel | Pasek Mr. | Spodnie Original Future |
Buty Subcouture

Moja stylizacja 
Kolczyki Voile | Marynarka Limited Edition | Bluzka Bonjour Bizou | Pasek Bonjour Bizou | Torebka Limited Edition | Spodnie Original Future | Sandałki PPQ

Dajcie znać jak podobają się Wam nasze propozycje : )

Ps
Jeśli ktoś z Was chciałby się jeszcze pojawić w moim poście, możecie zgłaszać się w komentarzach. Osoby, które brały udział, również są mile widziane : )

12 komentarzy:

  1. Nie posiadam tych spodni, w realu lubię takie spodnie, ale na Stardoll rzadko korzystam z tego kroju.
    Podoba mi się, że stworzyłaś z tymi spodniami elegancką stylizację, bardzo ładnie to wyszło. Jednak moje serce skradła stylizacja Gościa, to chyba zakochanie od pierwszego wejrzenia :)

    Z chęcią mogłabym wystąpić w Twoim poście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są ładne, ale wolę wersję Izy ❤️ Świetne połączenie!
    Ja również z chęcią ponownie wystąpię 😇

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za głosy i miłe komentarze odnośnie mojej stylizacji ♥ Chętnie wystąpię jeszcze raz :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo już zapomniałam o istnieniu tych spodni haha
    OObie stylizacje super, jednak pierwsza mi skradła bardziej serduszko. Fajnie ze sobą wszystko gra :)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje mi się bardzo podobają, ale druga mi bardziej wpadła w oko 🥰

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są fajne, jedna pierwsza ma "to coś", ten pazur. Druga mi się wydaje za grzeczna

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są zupełnie inne, ale obie są również bardzo udane!
    Tym razem jednak wybieram stylizację Wiktorii, ponieważ sama bym się tak chętnie ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie propozycje jak dla mnie fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. szału nie ma z tymi spodniami,kiedyś mi się podobały ale dzisiaj raczej bym już ich nie kupiła xd jeśli chodzi o stylizacje to obie są fajne ale zagłosowałam na propozycje izoldy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie te spodnie, mam je w swojej szafie, jednak rzadko z nich korzystam. Mysle, ze obie stylizacje sa udane. W pierwszej podoba mi sie wybor butow. Glos jednak oddaje na druga, jest blizsza mojej estetyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje są fajne, ale ta różowa kurtka mnie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!