Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Come Through

Hej!

Przeglądając sobie ostatnio trendy na jesień/zimę 2020 na jednej ze stron internetowych znalazłam dosyć ciekawe połączenie kolorystyczne, które chciałam wykorzystać.
"Tematem przewodnim" w moim dzisiejszym poście jest połączenie kolorów neutralnych (w tym przypadku brązu i beżu) z niebieskim.

Powiem szczerze, że sama nie wpadłabym na takie połączenie odcieni, ale wydaje mi się ono o dziwo całkiem fajne! Stąd też moje propozycje : )
Dajcie znać co sądzicie o tym nowym "trendzie". Spotkaliście się już z tym gdzieś? Ubralibyście się w te kolory? 

Stylizacja nr 1
Blazer The JetSet | Koszula Archive | Pasek Limited Edition | Torebka Archive | Bermudy The JetSet | Buty Archive

Stylizacja nr 2
Naszyjnik Young Hollywood | Sweter Rio | Blazer Pearls | Pasek Louis Vuitton Tribute |
Spódniczka Nelly.com | Torebka MSW | Pierścionek Nelly.com | Buty MSW

PS
Posty "Featuring" od teraz będą pojawiać się we wtorki : )

9 komentarzy:

  1. Bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, bo zaskoczył mnie ten kolor w połączeniu z niebieskim i fajniee to wygląda. W drugiej jak dla mnie coś jest nie tak i powiedziałabym, że chyba zmieniłabym płaszczyk
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Stardoll zdarzyło mi się takie połączenia robić, ale w realnym świecie nie :D
    Bardzo ładne stylizacje. W pierwszej stylizacji bardzo fajnie współgrają ze sobą koszula i ten komplet (?), do tego idealnie dobrana torebka i buty :)
    Druga stylizacja też mi się bardzo podoba, jest bardzo delikatna, kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakos nie przepadam za bezowym, chociaz wiem, ze jest na topie od jakiegos czasu... ojej az chyba sprawdze te trendy, chociaz w obecnych czasach moda prawie nie ma znaczenia xd ciekawe jak za pare lat bedzie sie wspominac "trendy 2020" XD ze stylizacji chyba pierwsza jest blizsza mojej estetyce, podoba mi sie wybor kolorow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym zestawieniu bardzo podoba mi się dobór butów do bluzki i torebki – fajnie to wygląda, idealnie dopasowałaś te odcienie. W ogóle ten pierwszy strój jest śliczny i chętnie bym taki założyła.
    Druga propozycja również bardzo udana! Jedynie nie podobają mi się buty, ponieważ nie lubię tego kształtu – bardzo wydłużają stopy. Posiadam takie różowe, ale nie noszę, bo irytuję się na ten widok :D
    Kolorystycznie naprawdę ciekawie – nie wpadłabym na to, a wygląda ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje mi się podobają, ale w pierwszej chciałabym żeby spodnie były długie, wtedy by to wyglądało bardziej elegancko. Te spodenki krótkie kojarzą mi się z mundurkami szkolnymi z przełomu XIX i XX wieku. Kolory się bardzo dobrze łączą i byłam ich świadoma już wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  7. obie stylizacje mi się podobają, ale w 1 te buty są chyba trochę zbyt masywne

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są ładne, chociaż to nie moje kolory zupełnie ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!