Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #74

9 komentarzy:

  1. Ostatnio polubiłam biały kolor na tyle, że bardzo podoba mi się ta stylizacja. No i te zdjęcia są prześliczne ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozebrana Krolowa Sniegu! Jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  3. No i w tym momencie zapragnęłam mieć te spodnie w swojej szafie. Totalnie idealna stylizacja! A makijaż to coś niesamowitego. Nie mogę się napatrzeć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze się komponuje ze śniegiem lecącym na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! Taka królowa lodu, ale w bardzo subtelnym i zmysłowym wydaniu 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna stylizacja :) z jakiego sklepu jest ta marynarka, bo wygląda ciekawie

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Bomba, super wszystko ze sobą się łączy
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczne--- wow, jakby nie umiem powiedzieć nic więcej, bo skradło to moje serce

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!