Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeden bałwan zimy nie czyni.

 


Hej i czołem.
W tamtym tygodniu nie dałam rady przygotować postu, za co przepraszam. Teraz już powracam ;p Ogólnie udało mi się już jedną rzecz zakończyć na ten rok z czego bardzo się cieszę bo będzie mi już lżej. Pewnie niektórzy z Was widzieli na moim instagramie, że chwilowo żyję miłością do pewnego małego człowieczka ;p Skradł moje serce i aktualnie to ona pochłania mój czas. A jak tam u Was? Co porabiacie? 


Dajcie też koniecznie znać jak podoba się Wam moja dzisiejsza aranżacja. 

10 komentarzy:

  1. Nie nazywaj mnie małym człowieczkiem tylko dlatego, że jestem niski :/ ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałbyś to być ty ale przykro mi, daleko ci do Ignasia

      Usuń
  2. U mnie teraz trochę intensywnie za sprawą pewnych zmian w życiu. Wciąż tęsknie za normalnością i wypatruję końca koronawirusa 😩
    Aranżacja jest bardzo ładna ❤️ Chętnie odpoczęłabym w takim pokoju po ciężkim dniu. Dodatkowo jest kotek, więc już w ogóle idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie byloby w tym roku zobaczyc taki widok za oknem... troche brakuje mi narzekania na snieg serio. Wnetrze jak zawsze udane, dolaczylbym do tego kota na lozku :) moje sprawy sa nadal tak nudne i pomieszane jak dawniej xd tez czekam na powrot do normalnosci..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przytulne wnętrze!
    Może 2020 rok nas zaskoczy i śniegu będzie dużo...? XD
    Ja teraz, między zajęciami, zajęłam się robieniem biżuterii na mikołajki i święta na prezenty dla moich bliskich kobietek i w sumie bardzo mnie to odpręża ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak super! Ja robię kartki świąteczne dla przyjaciół :) tak, było by super jakby chociaż raz ten 2020 pozytywnie nas zaskoczył ;p

      Usuń
  5. Pokój mega przytulny i z chęcią urządziłabym się w podobnym stylu "na swoim", o ile kiedyś takie będzie ;) tęsknię za śniegiem, ale tak na prawdę tęsknię za światłem, które odbija XD brak słońca mnie przygnębia i w listopadzie zawsze jestem jak w letargu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten pokój, ale dałabym inne łóżko. Nie przepadam za tym.
    Ja nie czuje świąt, ale chciałabym bardzo. Może w grudniu?
    btw. urocze te śnieżynki w tle :>

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Przytulne wnętrze:)
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda przytulnie, ten kotek jest słodki

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!