Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #73

12 komentarzy:

  1. niby ładna,ale ta szara sukienka jest brzydka...mi ona nie przypadła do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana do tego zielonego stanika, ale jak widzę, jak pasuje do makijażu to mi się mega podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby nowoczesna stylizacja ale jakoś nie moje klimaty, widzę że masz taki styl i tego nie neguje :D Oczekuje na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiejszy look mi się nie podoba. Chyba ten zielony stanik mi za bardzo nke siedzi z tą sukienką.
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest wystrzałowy i bardzo mi się podoba, natomiast jeśli chodzi o outfit, to ta sukienka ma coś w sobie takiego, że wydaje się jakby pochłaniała wszystko wokół o była jedna wielka bezbrzeżna szarość. Spróbowałabym tę długą bezgraniczną szarość czymś złamać w połowie, najlepiej w kolorze, ale wydaje mi się to trudne więc alternatywnie bym ją zmieniła na coś innego. Sam koncept na neutral z neonowymi akcentami bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż jest piękny! Świetnie dobrałeś do niego ten stanik, jednak ta sukienka mnie średnio przekonuje. Zgadzam się z tym, że ona zabiera całą uwagę.
    Pięknie dobrane dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem ze ta stylizacja jest bardzo na czasie, ale mi srednio sie podoba :( zjawiskowy makijaz! Zdjecia jak zawszw pięknie sie prezentuja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi również ta sukienka się nie podoba, rozumiem zamysł. Jest modowo, natomiast zamiast tej sukienki, użyłabym jakiś spodni może z rozszerzaną nogawką. Reszta jest świetna no i makijaż jak zawsze rewelacyjny. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. a mi się wszystko podoba! sukienka nie przytłacza, a eksponuje to co jest pod nią. rewelacyjny makijaż i aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja widzę ogromną świeżość i progres w Twoich stylizacjach. Keep it up, Michał. Jako jeden z niewielu wyróżniasz się na tle tych wszystkich sztampowych outfitów.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!