Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#23


Cześć! Wpadłam ostatnio w zakupowy szał ciuszków za fioletową walutę. Okazało się, że w Plazie jest naprawdę dużo ładnych, tanich rzeczy, których jeszcze nie miałam. Tak właśnie było w przypadku tego sweterka. Nie wiem jakim cudem umknęło mi wystawowe okno, w którym się pojawił. Kosztuje jedyne 140 starmonet, wygląda bardzo ładnie jak na taką cenę. Jeżeli więc jeszcze go nie macie to lećcie do Plazy =D


W stylizacji postawiłam na klasyczne zestawienie kolorów. Aby jednak nie było zbyt nudno - zapodałam kraciastą spódnicę. Koniecznie zostawcie swoje opinie na temat sweterka :) 

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny jest ten sweterek, chyba posiadam w swojej szafie :D
    Podoba mi się stylizacja, jak dla mnie jest taka zimowo-świąteczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam i lubię ten sweterek, jest ładny i uniwersalny. Co do stylizacji, to odrobinę za dużo białego jak dla mnie, zamieniłabym białą narzucaną marynarkę np na tą musztardową.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten sweter, dziwiłam się czemu on jest za sm, bo nie wygląda na taki tani! świetna stylizacja, super spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Może zmieniłabym ewentualnie narzutkę, na jakąś inną.
    Ja również posiadam sweterek, ale chyba jeszcze nic z nim nie tworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek mam,jest ładny i tani :) stylizacja jest fajna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweter to zdecydowanie must have. Stylizacja calkiem mi sie podoba, mozw buty bym wybral inne, bo troche duzo bialego jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojeju, ale mi się ta stylizacja podoba. Mocny nacisk na spódnice i całość robi wow
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek jest zdecydowanie wart zakupu! Można zrobić z nim wiele świetnych stylizacji.
    Twoja propozycja skradła moja serce ❤️ Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest fajny, kupiłam od razu jak wyszedł. Stylizacja również mi się podoba ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!