Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
matching #72

10 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe zestawienie. Świetne połączenie kolorystyczne, które bardzo dobrze wygląda ze sobą nawzajem. Jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest ciekawa,ale nie w moim stylu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to jest! Uwielbiam błyskotki, więc coś totalnie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna! Świetny makijaż, może zmieniłabym tylko buty :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tak... kosmicznie :D Mega mi się podoba, makijaż boski

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega futurystycznie, podoba mi się. Zestawienie kolorów jest super. Makijaż świetny!
    jusia95

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolory w makijażu! Zwłaszcza irl jak ktoś potrafi wydobyć te płynne przejścia między kolorami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalona lecz odważna stylizacja jak dla mnie 7/10 :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!