Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
small

Zapytałem Was w ostatnim poście, czy chcielibyście zobaczyć więcej stylizacji inspirowanych wnętrzami i stwierdziliście, że to dobry pomysł i że chcecie więcej. Dlatego mam dla Was kolejne trzy wnętrza przerobione na ubrania:)


    Pierwsze jest wnętrze Rick Owens Tribute, jakbyście jeszcze nie wiedzieli ostatnio strasznie spodobała mi się jego twórczość, która jest na Stardoll. Udało mi się upolować sukienkę Special Offer inspirowaną projektem Vivienne Westwood, długo jej szukałem, a kupiłem ją przez przypadek za dosłownie kilka sd, bardzo się cieszę. Mamy też torebkę, która niedawno trafiła do plazy, cieszę się, że powoli poprawia się jakość tych artykułów.

wig VersionOne

    Następne jest wnętrze, które kupiłem przez przypadek, a kosztowało bardzo dużo, bo jest z Limited Edition, nadal nie jestem zadowolony z tego zakupu, ale jak już jest to skorzystam. I tutaj mamy nie aż tak oczywiste podobieństwo, w sensie kolory się nawet zgadzają, ale ja bardziej myślałem o kształtach, teksturach i odczuciach(?)... Mamy mocny, graficzny, ostry budynek w połączeniu z wodą, wiatrem, naturą- w stylizacji mamy delikatną bluzkę z lateksowymi rękawicami, długą suknią z widocznymi geometrycznymi szwami. Ogólnie to inspirowałem się też tą sylwetką Valentino. Mam nadzieję, że to widzicie;)
wig Traumatica

    Na koniec wnętrze sklepu Gucci i look też trochę inspirowany tą marką. Jest też kolejny artykuł Special Offer- marynarka, której myślałem, że nigdy w życiu nie użyję, ale do tych włosów jakoś mi zagrała. Później pojawiły się szerokie jeansy, też pasowały mi do estetyki Gucci. +mnóstwo złotej biżuterii, żeby nawiązać do kolorów wnętrza. 
wig CHRlS

Mam nadzieję, że się Wam podobało i nadal chcecie więcej, bo dużo mi jeszcze wnętrz do pokazania zostało:) 

8 komentarzy:

  1. Pierwsza i druga stylizacja to moje numero uno, nie potrafię się zdecydować, która bardziej mi się podoba. Obie bardzo dobrze odzwierciedlają wybrane wnętrze i są niebanalne.
    Ostatnia najmniej przypadła mi do gustu, góra stylizacji mi się podoba, ale dół nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te posty, mają coś w sobie i są po prostu inne, genialny pomysł! Pierwsza stylizacja jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza stylizacja jest ładna tylko nie lubię tych kozaków, pozostałe dwie nie podobają mi się

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej przypadała do gustu stylizacja numer 3 :) pierwsza ma cos w sobie, ale chyba torebka wystająca spod dluugiego rekawa wyglada nieco nienaturalnie 😅 hej, a mi sie wydawalo ze nie przepadales za projektami Owensa na sd ;) w ogole to zaluje ze nie mam drugiego wnetrza, robi wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się pomysł na tę serię :)
    Wszystkie stylizacje fajnie nawiązują do wnętrz / obrazów. W trzeciej jedynie wymieniłabym spodnie, ponieważ nie jestem ich fanką.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem za 1 stylizacją, podoba mi się sukienka, nigdy wcześniej jej nie widziałam! ah i może 3, też jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się 1 i 2. Mam tę darmówkę z 1 i dotychczas nie wiedziałam jak się za nią zabrać, więc leżała w odmętach szafy. Co do 3 stylki to niestety w ogóle nie widzę nawiązania do wnętrza :/ mimo, że outfit jest całkiem ok, to jestem na nie przez ten brak powiązania.

    OdpowiedzUsuń
  8. omg, pierwsza stylizacja jest przepiękna! bardzo podoba mi się też trzecia. Świetny pomysł na te posty! chcę tego więcej <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!