Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Location

Hej!
Po ostatnim pozytywnym odzewie na mój post z płaszczami Basic postanowiłam ponownie użyć artykułów z tego sklepu jako "motyw przewodni" mojego postu : )

Tym razem wybrałam bluzki z kolekcji, która ukazała się w 2012 roku o ile się nie mylę  : )
Koszulki są dostępne w 12 kolorach, ale ja wybrałam biały i pomarańczowy do swoich stylizacji.
Posiadacie którąś wersję kolorystyczną z tych koszulek? Ja mam całą tą kolekcję wykupioną X"D

Stylizacja nr 1
Okulary Vinyl | Kolczyki Epiphany | Blezer Killah | Bluzka Basic | Szorty Chanel Tribute |
Torebka Prada Tribute | Szorty Underneath Stardoll | Spodniobuty It Girls

Stylizacja nr 2
Beret Bonjour Bizou | Kolczyki MSW | Blezer Pearls | Bluzka Basic | Pasek Voile |
Szorty Windows On The World | Torebka Limited Edition | Szpilki Voile

Jak zwykle dajcie znać co sądzicie o moich dzisiejszych propozycjach : )



9 komentarzy:

  1. Nawet nie wiem ile mam tych koszulek xD
    Cudnie wygląda stylizacja z pomarańczowym topem - idealnie dobrałaś dodatki :)
    Druga stylizacja też jest ładna, ale jest przyćmiona pierwszą stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje są całkiem ładne, ale raczej nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia. Pierwsza podoba mi się o wiele bardziej – ładnie dobrałaś te kolorki :)
    W tej drugiej nie podoba mi się beret. Uważam, że jest tam zbędny i trochę średnio pasuje na kształt głowy (wiem, że to problem 90% czapek na Stardoll, dlatego często z nich rezygnuję).

    OdpowiedzUsuń
  3. obie stylizacje są ładne,ale koszulka jak koszulka,nic nadzwyczajnego,mam chyba tylko w białym kolorze

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba tez mam te koszulke w bialym i czarnym kolorze. Sam kroj niby podstawowy, ale nie jest juz modny od jakiegos czasu. W pierwszej stylizacji podoba mi sie fryzura. Jeju chcialem napisac ze druga nie ma torebki ale jednak jest, kurcze ledwo zauważyłem xd beret i kolczyki sa piekne, dodaja uroku tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej :) Chociaż nie jestem przekonana do tych szortów. Druga stylizacja jest zwyczajna, ładna, ale nie podoba mi się użycie beretu.

    OdpowiedzUsuń
  6. obydwie stylizacje są super! fajnie, że zdecydowałaś się na pomarańczowy, bo to raczej nielubiany kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne stylizacje, bardziej podoba mi się druga.
    Ja pamiętam ta kolekcję, ale prawie nic z niej nie mam.
    Jestem dziwnym człowiekiem i nie przepadam za takimi "zwyklakami" :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza mi się nie podoba, ale do ze względu na to, że pomarańczowy kolor zaczął mnie nudzić hahah. Druga bardzo ładna
    jusia95

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!