Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#24

 


Czołem amigos! Dzisiaj chciałabym pokazać Wam buty i kolczyki, które ostatnio kupiłam w Plazie. Od jakiegoś czasu mam fazę na kupowanie biżuterii, a w Plazie mimo przestoju, tej jest jednak dosyć sporo. Często na "codziennych manekinach" pojawiają się dodatki w postaci kolczyków i zazwyczaj nie mają zbyt wygórowanej ceny. Tym razem są to srebrne kolczyki w kształcie trójkątów, za które zapłacimy fioletową walutą. W ostatnim czasie nabyłam także białe buty, kosztujące 13 sd. Uważam, że nie jest to  przesadzona cena. Od zawsze miałam problem z białymi butami, bo były albo "zbyt białe" i nie było ich widać w stylizacji, albo o brzydkim kształcie, a tutaj mamy fajnie wyglądający bucik z wzorkiem, dzięki któremu widać go na białym tle =D 



Stylizacja to total white look z innymi akcentami kolorystycznymi w postaci nadruku na koszulce lub kurtce. Chciałam, aby look był zestawieniem kontrastowym - rockowy styl + biały kolor. Tak na marginesie - postanowiłam sobie, że jeżeli będę brała ślub to właśnie w białej, skórzanej kurtce i spodniach, a odjadę z moim wybrankiem na motocyklu  =D Właśnie z tym kojarzy mi się ta stylizacja i chociaż nie jest idealna to jednak bardzo mi się podoba ze względu na skojarzenia =D


7 komentarzy:

  1. Stardoll dostawami nie zachwyca, ale faktycznie na brak dostaw biżuterii nie możemy za bardzo narzekać.
    Super stylizacja i urzekł mnie opis tego ślubu :D Uwielbiam niekonwencjonalne śluby :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam obie rzeczy,są bardzo tanie i na pewno przydadzą się :) stylizacja jest prosta,ale ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja jest prosta, a same buty i kolczyki są cudowne! może zmieniłabym kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyki kupiłam, kiedy tylko pojawiły się w Starplazie :) Tego nigdy za dużo.
    Buty są okej, ale raczej nie zdecyduję się na ich zakup.
    Stylizacja jest po prostu ładna – fajne skojarzenie z Twoim ślubem, urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że nie brakuje biżuterii, zwłaszcza za sm, bo pamiętam czasy kiedy z tym było bardzo krucho (mimo codziennych dostaw całych pięter do sklepów w owych czasach). Kolczyki również kupiłam od razu jak się pojawiły i podobają mi się. Stylizacja nieco nie w moim stylu, bo nie przepadam za całymi białymi strojami, ale jakby wtrącić inny kolor choćby w akcencie, to byłaby bardzo ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko kolczyki, bo za starcoins. Buty nie podobaja mi sie, chyba przez odkryte piety. Stylizcja hmm troche nie w moim stylu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, te kolczyki są super, buty mi się nie podobają, ale cała stylizacja jest ładna :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!